Alla inlägg under juli 2008

Av felicia mcmurry - 28 juli 2008 16:27

hejjsanhopp gummisnopp

hinner inte skriva så mkt idag för mitt tåg går om 1½ timma ;)

men iaf eh inte hänt så mkt har varit ganska sressad dom sista dagarna, typ kollat igenom mina saker som ja ska ta me mig till gbg 25739262 ggr, tror alltid att ja har glömmt nå ;s, men de har jag inte... tror ja..

men iaf igår så sola ja ganska mkt, for till mormor för hon hade fyllt år grattis mormor! :)

sen for vi å köte ett par hörlurar till mig så ja klarar mig i gbg. haha kan ju inte inte lyssna på musik ;o,  sen åkte vi hem så packa jag de sista åsså typ måla jag lite på ladan å sånt shit, har typ brännt mig på ryggen efter alder i förrgår elr när de nu va :p

 okej nu ska jag typ sticka till stan, elr iaf om en kvart ehe.. kmr inte skriva på en vecka tror ja iaf ;-pp , sen när ja kommer hem blire till att flytta in till torpis, så då blire alder å tjejkväll för min del :), ska va me emma åxå, vi kommer typ bo nära varran åxå! :}

men jajja nu ska ja sticka till stan å köpa dagobert macka till tåget å träffa linnea =)


hare bäääässt!, pusssssspåräjj

Av felicia mcmurry - 26 juli 2008 14:47

hejjjsanhopp :}

ojj har inte skrivigt på ganska så länge menmen..

på onsdag var jag me linnea & så sov hon över hos mig, de va kul:), å då såg vi på film, for å bada i hundsjö, cykla & körde moppe, de va typ skit kul! sen så åkte hon hem åsså tror jag att jag åkte till stan elr nå, sen när jag kom hem så började jag packa till gbg!<3

sen på tordag så chilla jag bara hemma å sola lite ute på s-mattan men blev typ inge brun ;/ men sen så ringde tina å undrade om jag skulle me till utebadet me hon, moa, my å några andra kompisarsom jag inte kännde, å då skulle jag de, okej kulkul, men så rinde hon igen efetr ett tag å sa att vi skulle till alder ist ;), då blev de ännu roligare för jag har typ inte varit där på länge ;)

så då på fredag så skjussa mami mäjj till tina åsså var ingen hemma så jag typ banka på alla dörrar å fönster, sen var bakdurren öppen så jag gick in (y, men fortfarande ingen hemma ;o , så då tänkte jag precis ringa moa å undra om dom hade åkt utan mig, men då ringde hon mig ist så då sa ja att ingen va hemma å de shittet, men då såg jag en guldig honda komma upp på gården (yy! , åsså sprang ja snabbt ut ur huset å sa att moa var på väg å allt de så tina gjorde sig färdig å packa sina sista saker sen så åkte vi till alder :)

så då när vi kom dit så tog vi loss cyklarna på bilen som moa å my hade tagit me säjj :)

sen så packa vi upp våra saker i sanden å la ut filtar å allt shit, och så sola vi lite, sen bada vi lite sen blev jag så kall så jag fick moa me mäjj åsså gick vi å sola ist :}, sen så kom robbin & sebbe å då blev de till att bada, elr iaf bli iputtad, så då blev jag läss på att aldrog kunna stå på bryggan utan att bli iputtad så jag gick å sola ett tag :)

sen så kom my & sola me mäjj, men då fick hon mig ist till att bada  så då bada vi osv... sen kom typ ali,rasse & hans kompisar, adam, william, å typ masssa mer ;p ådå blev de till att bli iputtad igen ehja..

men iaf sen så kom ida å emma å lite senare jennifer så då bada dom me :), åsså blablabla bla, så åkte vi mot stan hållet. ehja ;).

åsså kolla närvicykla så skjusa moa mig å ida skjussa tina åsså var de typ en stor sten elr nå på vägen så då typ krasha tina å ida ;/.

ida rev typ upp armbågen & fejjan å tina skrapa upp armbågen, armen, handen å typ nå mer ;//

efter de så for vi till ida å emma å var där ett tag och då åkte tina hem,

sen for vi ut å träffa mia å några av mys kompisar åsså cykla vi till godisarenan å köpte typ godis läsk å ost bollar :)

åsså for jag, moa, my, ida, emma & jennifer hem till ida å emma å såg på film å sånt shit :)

åsså sov vi dära ist för att sova hos moa :} sen på morronen så vakna vi vid 10 : oo för jennifer skulle typ hem vi 11, men hon åkte hem vid 12 ist ;o

åsså cyklade jag moa & my till ica super å vänta på carina åsså kom hon åsså skjussa dom hem mig åde, åsså nu typ har jag varit ut å sola å sånt :)

       ehe lång blogg ja vet men ja har inte skrivigt på länge så de fick bli som de blev ;-p men nu ska jag ut igen hare bäst!


pusssspåstjärten

Av felicia mcmurry - 23 juli 2008 15:08

hejjjjsan hopp ,

dag har det hänt mkt,först så vakna jag vid halv 9 & fixa mig och sånt shit, åt frulle å ringde linnea å väkte henne :}

sen for jag till stan, då tog jag & linnea bussen till luleå och träffa johanna :)) så då gick vi på stan å kolla runt lite, sen så  gick vi på 'din sko' för jag skulle köpa skor till gbg, ehe men ja kunde ju såklart inte välja vilka jag skulle välja så vi blev kvar i typ en timma ehe vsg nea å jojjo :}

sen gick vi till blågåsen å köpte lite milkshake, mums (h, men sen när vi gick in i en tapet affär så fick vi inte va där me drickor ;oo , då gick vi ut å kolla på dom snygga killarna som spela fotboll ist ^

men dom stack efter ett tag så då blev vi utråkade så då stack vi till kh ehja ;)

haha men då blev vi lite trött eter att ha gått så mkt så vi la oss ner  på golvet å lyssna på musik å prata å sånt shit, men efter ett tag blev de pinsamt för alla som gick förb typ kolla på oss skumt ;sss

då gick vi ut & ropa på kim, men han hörde oss inte, synd de elr hur va jojjo ;)))

men iaf så stack vi till stan igen, å typ skutta vi runt, sen beslöt jag mig för att köpa en varmkorv (y, men de tog för länge så vi stack hem ist, elr iaf till bowlingen i boden me the family, ehe ja å linnea ägde skiten ur dom.. noot ;)) , men när vi blev färdig me den skiten så stack vi till max å åt lite fett0mat å sen drog vi hem.

ehe så då hoppa ja å linnea studsmatta man är ju bäst på att falla ehja ;)  sen for vi ut å cykla hurtigt! sen for vi å tog ett dopp i hundsjö ehhh kallt värre ;) sen drog vi hem å chilllla.. å nu ska vi typ se på film : )

 men skriver kanske senare om ja orkar^


hare gött , puss

Av felicia mcmurry - 22 juli 2008 22:06

hhejjjhopp,

haha ojj nu måste jag skriva ny blogg för idag, internet dog tidigare när jag hade skrivigt färdigt en typ lång blogg, ehh.. men iaf idag hare inte hänt så mkt, mamma väkte mig vi nåting tiden och sa att ja skulle vara barnvakt åt tindra, eeh så gick ja ner å åt frulle sen stack mami å papi, så då blev de att vara barnvakt för min del..

men iaf sen så ringde ja linnea å fråga om hon skulle me till luleå,bowla & sova hos mig imorron och de skulle hon :)

sen kom mami å papi hem å laga lite mat, så då åt ja osv...sen ringde ja linnea igen, hon var på bilbingo i skogså : )), så då fråga ja om hon kunde sova idag åxå, men de viste hon inte änn, så nu sitter jag bara här å väntar på att nea ska ringa mig ;-p

men om hon inte kommer blire nog film för min del, hah jag är i nån konstig period när jag ser på film hela tiden jag har typ sett 765489 filmer på dom senaste dagarna ;-p,hahah men älskaaaa filmen 'fucking åmål'

- vi får lixom utegångsförbud för jag bara råka ha på mig inga byxor?!..

ehe och nu så sitter jag här å lyssnar på musik, chattar me min slyna, bv å massa andra ;)

nu äre bara 6 dagar kvar tills jag & hjärtat lämnar den här lilla hålan å sticker till gbg!<3

men jajja ska se tv nu hare så gött ;)


pussssen


du förstår bara inte..

Av felicia mcmurry - 20 juli 2008 14:48

 hejjjhopp,

 i helgen har de hänt mkt.. först var jag ju me linnea, sen kom hanna till linnea & sen åkte jag å hanna till mig, ehee försökte äta lite munkar utan å slicka sig runt munnen, de e ju fan omöjligt ;o.

haha men sen så fick vi lust å fa till hundsjö å bada å soola å sånt dära, så då tog vi kärringhojjen å for iväg (hh), haha men när vi kom till stranden så hade vi inga badkläder me oss (y , så vi tog livbojjen å kasta ut den i vatttnet ist ;) , tog lite bilder åså, men sen kom 2 jävla surgubbar å började skälla på oss å sa att vi skulle sluta å sticka där ifrån å hålla oss i stan ;o , haha så då fick vi en ide å cykla till vikkan (hh), men när vi va halvvägs så sa hon att hon inte va hemma. ehhe så då blev de att cykla hela vägen tillbaka igen.. haha & när vi nästan var hemma så såg vi en parkerad bil.. haha

felicia- kolla en bil, haha va läskigt ;p

hanna- men de  är ju bar läskigt om nån är i den.

åsså for vi förbi å såg att de satt en snubbe i den (n

felicia- vafan de är ju nån i den ;oo

hanna- CYYYKLA ;o

 haha så då cykla vi snabbt förbi ;o sen så såg hanna att bilen börja köra ;o åsså kom han närmare å närmare , sen typ körde han skit snabbt förbi ? ;p

haha de va ju inte lite konstigt ;) , men iaf sen så for vi hem, åt lite varmkorv..stack ut igen å hoppa lite studsmatta, blev lite trött på de så då tog vi cykeln å cykla en bit tills vi såg nåra höbalar... ehe sprang till dom å hoppa ut haha kom knappt up på dom (y, men fick lite skojjiga bilder.. sen blev de film å popcorn för våran del ;)


söndag ;)

vaknade vi halv 1 tror ja, så ja å hanna åt lite frukost, oboy macka höh.. duscha å fixa oss lite, ehe sen blev de till att ladda ner nått video program, sen börja ladda ner filmer, de blev saw 1,2,3,4.. haha halva 2 an på tv så man måste ju se resen ;))

sen åt middag, packa å fixa oss lite till ehe.. sen skjussa papi oss till hanna, å då blev de till att fixa oss ännu mer sen cykla lite. men de blev tråkigt så då for vi tillbaka till hanna å åt lite ben & jerrys å såg på sex and the city filmen, hahah ääääälska ;)))

 sen så ville vi ut, igen så då promenixa vi till shell å köpte lite godis  å popcorn såklart ;))  sen gick vi tillbaka till babe, åsså nu ska vi se på fiilm.


hare gött,pussssss ;*


Av felicia mcmurry - 18 juli 2008 21:13

hejjj, idag har de hänt ganska så mkt vakna ganska tidigt av att ingela bakna på dörren, ehe somna vi 5 så vi var lite små trötta, men vi såg på film å glömde å sova lite (aa), ehe märkte att linnea har soluppgången precis utanför sitt fönster, de va ju inte lite fint :).

sen åkte vi till stan me ingela , först till tippen sen till dollars (h), köpte lite tugg å sånt shiet. men iaf sen kom vi hem igen å då bestämde vi oss för att cykla lite, så ja å linnea tog cykeln å stack till öändan å bada å sola lite, hehe lite brun blev man (aa),

 men iaf så blev vi trött på å bada så då for vi runt i sävast lite. Efter de så for vi hem igen å åt tacos..mumms :)

sen gick vi ut igen å lekte lite i lekparken..hihi^ och efter det  gick vi hem å såg lite film :), ehe de blir nog inte den ända för ikväll ;) , ehe ska iaf se 'my bloody valentine', hihi skräck/thriller som vanligt ;), men iaf nu ska vi äta glass :)


pusspåstjärten ;*

Av felicia mcmurry - 17 juli 2008 23:35


hejjj , vakna vi gasnka tidigt 4..för syrran,farmor & farfar skulle till flygplatsen, efter att ha varit här i 2 veckor :), lång resa tillbaka till usa, ehe tar en dag å flyga tillbaka ;o...

ehehehe  idag har jag inte gjort så mkt förutom att se på tv & chatta me några sociala & sen så sola jag lite, man måste ju bli lite bruun iaf (a) sen for ja till linnea =), ehe inte utegångsförbud nå mer (yy'  men iaf efter att jag kom till sötnosen min så koka vi lite nudlar..mumms^, sen gick vi ut å skutta runt lite, sen när vi kom in igen så såg 'I still know what you did last summer' ehehe typ skräck/thriller, den va läskig tyckte jag^^ men nea hade redan sett den så hon hoppa inte till när nå läskit kom (aaa) ehe..de gjorde ju inte jag^^, men iaf... sen skrev vi en lista om va vi ska packa till gbg (a), men vi kom inte på nå ;o haha de är ju lyckat ;), sen gick vi ut igen å gjorde typ ingeting så då gick vi in igen, sen dess vi inte gjort så mkt mer, bara suttit vi datan lite å pratat å sånt shit :) men nu ids ja inte skriva mer..

elr jo ehe...jag ska flytta den 15 Agusti :)


btw är okaty en coooling ;).. m tre o ;)

hahah äru nöööjjd okaty ? (hh)



pusspåstjärten ;*


Av felicia mcmurry - 16 juli 2008 21:51


nu har man skaffat en blogg äntligen :} jag & hanna fick nå ryck och gjorde nya eheheh (A) hon fick hjälpa mig att fixa eftersom att jag är så teknisk (yy


men jaja, eh hänt idag ? vakna vi 10 för syrran skulle låna datan.. tack ;o.. sen så kunde ja inte somna om så gick ner å åt & såg lite på tv osv :) . märkte att ja hade missat samtal från linnea ;/ , skulle fråga om göteborg ;D , längar som satan (aaaa)

har inte hänt så mkt mer än det idag, har bara gjort massa onödiga saker :) tog mig iaf ut & hoppade studsmatta ett tag, hurtigt (666) ! sen kom ja in å märkte att internet hade lagt av, fick lite smådamp när de va av i 1h eehja ;o (aa)

men orkar inte kladda mer, skriver mera imorgon istället.


puss på er!


om du bara viste hur mkt jag älskar dig....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards