Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

men herregud.

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..


så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istället om ni vill veta vad som händer i mitt liv !

www.feliciamcmurry.blogg.se ja där har ni det..


P US S BB Y

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Av felicia mcmurry - 21 december 2008 23:05

tjenare sitter hära hemma :) , det blev inte att sova dära så jag gick hem ist .. , & imorrn blire till att vara med elina & vikkan & elin typ , najsbajs har inte vart med er på typ 1 vecka ? :o sen ska jag,sandra,elina,elin,vikkan & många andra säke...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards