Alla inlägg under november 2008

Av felicia mcmurry - 30 november 2008 00:48


Kunderna kommer, kunderna går
på Roys och Rogers mack.
Några är beiga, några är grå
på Roys och Rogers mack.
Roger lagar motorblock,
bilar kör i krock
Roy säljer lock.

Roy och Roger har en mack ihop.
Roy och Roger har ett liv ihop.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
en liv, en mack tillsammans.
Oljan rinner ur en gammal tratt,
utanför kör någon på en katt.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.

Bilar blir klara. Bilar blir skrot.
På Roys och Rogers mack.
Roger kör svetsen över sin fot
på Roys och Rogers mack.
Blommor vissnar i en vas,
bilar i extas,
Roy säljer gas.

Roy och Roger har en mack ihop.
Roy och Roger har ett liv ihop.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.
Oljan rinner ur en gammal sko.
Utanför kör någon på en ko.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.

Huvarna öppnas! Kolvarna spänns.
På Roys och Rogers mack.
Bilarna välter. Packningar bränns.
På Roys och Rogers mack.
Roger tappar bort en lapp,
Nånstans är det glapp,
Roy säljer Japp.

Roy och Roger har en mack ihop.
Roy och Roger har ett liv ihop.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.
Oljan rinner ur en tom butelj.
Utanför kör någon på en fälg.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.
Roy och Roger har en dröm, ett hopp,
ett liv, en mack tillsammans.


FIFFI & VIKKAN HAR EN MACK IHOP ;-*


- gonatt sååv så söttt (:

Av felicia mcmurry - 29 november 2008 14:53

hejj:)

fredag- skola & massor med snöbollskrig och snöbadning ! hah blev typ snöbadad minst 10 ggr ., fast på skojj åde men tror att jag har börjat bli sjuk p.g.a det :s ,

men aja fick sluta tidigt så då stack jag,elina,vikkan, matilda och sandra till dollarstore & köpte massor med gott ! , efter det hoppade vi på bussen , matilda for hem & åt medans jag,vikkan,elina & sandra for till pizzerian blåa ängeln mega god mat dära ! , fast dock var personalen inte så trevlig , kvinnan som stog i kassan tog betalt för sallad som vi inte ville ha + att hon kallade oss fattiga när vi skulle betala , mycket dålig stil tycker jag & rekomenderar inte att äta där !

efter vi åt så for vi hem till mig , pratade åså tills matilda kom & då såg vi på film och dampade runt ganska så mkt !

såg på superhero movie & P.S I love you . jätte roliga & gulliga filmer !  sen for vikkan hem ganska så tidigt vid 11-12 nångång & elina for hem vid 1 ;p , & elina å sandra sov hos mig :)

haha sen idag vaknade vi tidigt & så for matilda hem , så var med sandra & kollade igenom nästan alla skolkataloger :)  

sen så for hon hem för ett rag sen & nu sitter jag hära & ska kanske till vikkan lite senare ikväll ! <3

-pusssspådig !


elina sandra matilda & vikkan ni är bäst <3

Av felicia mcmurry - 26 november 2008 19:33

men tjeenare ;p

har inte hänt så värst mycket idag , hade sovmorgon (y , så härligt att man kan sova ut ! , kom till skolan & så hade vi SO , sen gympa jag elin & elina gick en runda sen hade vi rast i 2 timmar ^^ , satt mest i elevrummet på skolan & käkade massor med frukt .

sen hade vi mattte , var gasnka så seg lektion nästan ingen kunde koncentrera sig .

efter skolan så for jag & elina till max och åt dära :) , sen tog jag bussen hem .. , har inte gjort så värst mycket sen jag kom hem ;b

& nu ska jag se på tvvv !

hare bäääst,

-felicia

Av felicia mcmurry - 24 november 2008 20:09

idag när jag vaknade så smsade jag med elin som sa att det var gasnka så snöigt ute. , så jag kollade ut genom mitt fönster fast dock så såg jag bara ut genom halva fönstret den andra halvan var täckt med snö.. , det var så jag visste att det skulle bli en kalla dag ! . haha

aja skolan var rätt så skojj idag ;p , hade gympa (bad) , fast jag gick med elin & elina ist .. ids inte fixa håret + sminket å allt . men på onsdag så ska jag bada med vikkan :) !

så p.g.a att man får ledigt från lektionen efter badet så hade vi 2 timmars rast (y) . satt mest i skolan åså tills fysiken började . slutade efter det :) , så då stack jag elin, elina & lollo in till stan :) , missade bussen så väntade med lollo tills våran & hennes buss gick .

först åkte vi till elina & var dära ett tag , såg på film . sen tog jag & elin bussen hem till oss :) , när jag kom hem gjorde jag nada ! satte mig vid datan & började skriva haha xD

& nu så ska jag gå å duscha så jag hinner se på prison break !


pusssssss bby !

Av felicia mcmurry - 23 november 2008 20:02

tjeeenare :D

idag så vaknade jag vid 1 , ganska så trött efter igår ^^ , hade rätt så mkt damp med elin & elina .

aja satte mig i soffan & tror inte att jag flytta på mig på flera timmar säkert, kännde  mig riktigt trött !  , senare på kvällen så kom emma , elr nja jag cyklade & mötte henen sen for vi till mig , käkade chokladpudding 'yummi' & drack juice till de ;) , haha inte bra blandning >.<

sen så gjorde vi typ inget ? satt å prata å sånt tills emma for hem . då gjorde jag inte så mkt , virrade runt överallt i huset tills jag gick å la mig :)


i still miss you bby ;*

Av felicia mcmurry - 22 november 2008 19:57

hejhej :)

idag så hade jag elin & elinaa myskväll hemma hos mig!

såg på lite film prata dampa bumpa osv.. , vi såg på sex & the city filmen riiiktigt bra film ! vi satt nästan & garva genom hela filmen :)

sen vid 1 så for dom hem & jag gick å la mig .


pussss ;*

Av felicia mcmurry - 22 november 2008 12:33

hej !

i fredags så vare ju skoola , rätt så rolig dag igentligen :) , fick tillbaka biologi povet på sexualkunspa & var 3.5 poäng ifrån VG . syndsynd .

men iaf hade fys åxå , vi hoppade dubbelhopp rep & var faktist många som klarade av att hoppa !

efter skolan så drog jag elina'a & vikkan hem till elina'a , var dära ett litet tag tills vi tog bussen in till stan med elina'b matilda & sandra :) , sen kom till stan å gick direkt till frasses haha mkt smalt !

satt dära ett tag sen gick vi & tog ut biljetterna till bion , sen gick vi till coop & köpte massa godis & dicka till filmen :)

dampade runt ett tag tills filmen började , såg på madagaskar 2 ! en film som jag verkligen rekomenderar , väldigt söt ^^

efter filmen så for elina'b & matilda hem till matilda & så tog jag,sandra,vikkan & elina'a bussen hem till mig , fast vikkan åkte nästan dirr ;(   .  såg på teletubbies iaf ! HAHA höll på att garva ihjäl oss ! :o vi såg minst en timman , en riktig cp film med många kossor & särbarn ^ ,

sen vid 12 nångång så for elina & sandra hem :) , de blir tjejkväll nästa heög ist när alla kannn (;


& nu så har jag just vaknat , käkat lite frukost sen hamnat hära , inte så konstigt igentligen , senare blir det nog till att vara med nån :) + barnvakt sen på kvällen -.- , då får ni ta & ringa elr skicka sms & vara social med mig ! haha :) , många hjärtan till er som läser den hära tråkiga bloggen . <3



Av felicia mcmurry - 20 november 2008 07:15

tjenare !

igår så vare hockey (: , mkt roligt ! träffade massa roliga dära :) , markus fagaervall var åxå där . han sjöng 2 ggr & dansade . , fast sen så förlorade boden med 4-1 ..

men aja de var kul iaf ;)

& imorn blire biio , madagaskar 2 med elina, elina, elin, vikkan,sandra, matilda & alla andra som kommer dit ^^ . sen efter bion ska de bli tjejkväll hemma hos mig , typ film, ansiktsmasker å masa annat .


men nu måste jag skynda mig till bussen så jag inte missar den .

hare bäst! pusss ;*


Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards