Inlägg publicerade under kategorin bilder !

Av felicia mcmurry - 26 september 2008 15:06

halåjjjsan !

mitt trådlösa internet har pajjat så kan inte skriva blogg ;s, HÄMSKT! höhö , iaf den senaste dagarna har jag typ vart me lollo emma & ida :), hade en mysig grill kväll med elina sandra lollo emma ida jonte alex ida matilda jag & några andra jag inte kan namnen på (;

sen har jag typ dampat runt hela dagarna me massa folk :) pusspåer! ;*

aja just nu är jag hos emma & vi ska ut :)

riiiing så länge !

-felicia

Av felicia mcmurry - 14 september 2008 00:31

okej nu blire en snabb blogg om helgen :)

i fredags så hände inte då mkt på skolan , tråkigt som vanligt ;)

jaja efter skolan så stack jag till stan och var me lollo & ida ett tag, tog bussen till mig, var hos mig ett tag sen stack vi till ida, skulle ta bussen men vi gick ist hurtigt! , sen när vi äntligen kom fram så gjorde vi typ inget x)

men ida hade iaf match så jag och lollo for hem , först till stan sen hem :)

var hemma ett tag , åt å allt, sen kom vera & lollo och hämta mig :), åsså hämta dom upp ida & emma åxå , sen skjussa hon oss till kp åsså hyrde vi en film, åsså gick vi til ica och köpa godis + melon :}

åsså gick jag lollo,emma & ida till veras lägenhet och typ träffa värsta sega läskiga tanten som ville att vi skulle hålla upp lägenhets dörren åt hon :o , fast tydligen så bodde hon dära, men var fortfarande sketa läskig ! :o

jaja stack upp packa upp alt frukt och godis, bål å allt, foxa till och såg på film :), haha fast vi var typ rädda hela kvällen att den dära tanten skulle komma bara fatt vi sov ensamm dära ;-pp

jaja sen vakna typ vid 10 fatt lollo väkte mig, åsså åt alla frukost.....

HAHAHHA riktigt nyggigt åxå! :o , vi åt fan popcorn, bullar & te :o

haha tjockt! jaajaa sen stack jag emma och ida till emma och ida, åt lite sen stack jag hem :)

åsså för ett tag sen så kom tina , emma & ida hit vi åt & de, sen stack vi till coop för att köpa en melon, men såklart så var det ju slut ;o , så då for vi till iiiiica å köpe melon å passionsfrukt göttt! sen så cyklade vi hemmåt, åsså sa tina att enkan, emil och nån annan ville vara me oss å tina å emma ba : jaaaa de kan va ! :) , men inte jag å ida hahhaa så ida tog tinas mobil å ba : hej & hejdå sen la hon på x) , så vi bestämde oss att vi kunde vara me dom nästa dag ist :) så då åkte vi hem till mig igen sen såg lite film åså , åsså stack ida och emma hem så nu ör det bara jag och tina kvar :)

ska kanske se en film elr nå :)

hahahha ja juuuust ja :)... bara så alla vet så älskar jag adam lindgren ;)

NAT ! :) ,hahahhah nööööjd nu adam ? ;)

pusshej!

Av felicia mcmurry - 28 augusti 2008 18:08

asså hud vad irriterande du är!, jag hatar dig, du stampa in i mitt liv och tror att du kan bestämma över mig men så är det inte ;o

fy fan va less jag är på dig. stick härifrån..

hejjjjjjsan har nyss fått internet men ids inte skriva en lång blogg nu ;)

de kan jag göra senare, idag var det skola.. skit kul i HK'n när läraren täjpa igen eriks mun HAHA hon ville att vi skulle vara tyst åsså börja erik prata.. hahah asså han e så smart...nat :'D ,

har typ inte gjort så mkt idag än att komma hem, varlite barnvakt sen data (h) , man blir som så fast nu när vi har fått internet igen (aaa)

snart ska man ut åxå å hitta nån att vara med, så tråkigt att vara hemma å tråka, hitta på något ?

hehe men nu ids ja fan inte skriva nå mer (a), men blir säkert en till blogg ikväll tror ja ;-ppp

pussssåkram :)

hannalennerö du betyder mer än mest !

Av felicia mcmurry - 9 augusti 2008 17:25

hejsanopp gummisnopp :}

igår så hae jag & bääjb mkt me smådamp (h, först for vi på bröllop, de va typ sketa kul, så guligt asså ;) dom gifte sig under flaggstången typ skit fint! sen efter stack alla in åsså åt vi smörgåstårta+vanlig tårta :}

sen typ blev de fest också (y , typ alla dampa runt å allt, de va kul ehhja ;)

fast ja å bäjjb kunde inte va så länge så vi stack hem vi 12 ;/ , men då typ såg vi på film å hade en myskväll :), fast typ tina väkte mig när ja somna

vi typ 2 åsså väkte bäjjb mig å höll mig vaken tills hon somn ehja -.- , haha så vi somna vi 5 (y

åsså är hon aå seg på morronen att hon inte vakna förns 2 när alarmet väkte miig vi 11 HAHA men ja älskar henne ändå ;)<3

& så fick vi idean att fara å bada så vips så vr vid på bääjjbs bastuflotte :} hih fast de va 17 grader i vattnet så de va liiite kallt tyckte vi x)

men då starta vi bastun å allt åsså bada,sola å grilla vi (yy , de va härligt !

sen kom vi hemå typ s00la å sånt shit &så ringde mami å såsa ja att ja skulle sova igen å allt ;ppp , HAHA bäjjb ville komma till oss men allt ser typ ut som shit fatt vi håller på å flytta åde, fatt vi ska ju flytta nu i veckan så vi har lådor över allt å sånt ;ppp

åsså typ nu sitter jag här vi datan å tina städa lite, sen kasnke adam elr nåsån skulle komma hit fatt ja å bäjb inte hade skjuss till stan ;)

ehja vi är mkt smidiga bäjjbs ;)))), men iaf nu skaja å bääjjb sticka ousajjjd å typ hoppa stusmatta elr nå :)

Ring & Var Social Med Oss? - 073 0455220  ;-*

PussSseN

Av felicia mcmurry - 2 augusti 2008 14:54

hejjjjjsanhopp

har vart i gbg i nästan en vecka nu :}! härligt som fan, har typ vart 25-33 grader varge dag!

okej de här hände i gbg...

första dan när vi kom fram på fredagen så gick vi till hotellet och lämna våra väskor, sen stack vi till stan.. å då gick vi runt lite grann till kl. var 15:00 för då kunde vi checka in på själva rummet på hotellet då duscha vi å sånt sen så så spraang ja å linnea å börja packa upp (y ehe.. å utsikten var underbar, på ena sidan kunde man se hamnen & på andra sidan kunde man se stan, så fint! sen gjorde vi inte så mkt mer den dan tro jag förutom att gå lite på stan & äta på pizzahut :] de va gött som fan! :}}}, sen så gick vi runt lite sen så chilla vi på hotellet resen av natten ehe åsså typ packa upp de sista å sånt :)

lördagen så vakna vi ganska tidigt vi halv 9 trorja de va,

sen så duscha vi å fixa oss. gick ner å åt frukost, sen så fixa vi oss lite till (y sen blev de att ta spårvagnen till nått konstigt ställe åsså blev de lazerdome, haha de va kul tyckte jag även fast ja var sämst av mäjj, linnea, ingela å kibba (hh

ehe... sen åkte vi till liseberg :}! & så köpte vi åkband å allt de, sen den första vi åkte var kållorado troja, haha ja å linnea fick dom bäästa platserna.. not! vi blev typ sketa blöt, åsså typ ingen annan (n haha sen åkte vi typ allt annat åxå , orkar inte skriva om allt, skulle typ bli 3 sidor då ;),  haha men vi gick i i spökhuset åxå ;ss, jag blev sketa skrajj! ;ss, haha ja skrek ju inte lite heller ehe :} åsså kolla alla på mäjj å linnea helt konstigt åxå x)

men iaf så typ åkte vi höjdskräcken åxå (y, haha ja va skrajj som fan i början sen blev de chill när vi åkte ner så snabbt.. typ fast ja skaka när ja koma av den ;), fast vi åkte inte igen ;(

så då åkte ja å linnea lisebergbanann typ 9 ggr trorja de va ;-pp , haha vi åkte längst fram, bak å bakom nåra snyggigar å  typ överallt :} de va skojjj!!! :D se  iaf så gick vi runt åsså vann vi '' chipspåse, plopp, dajmpåse, åsså nå annat''

men iaf sen på söndagen blev de shopping (h, ääälska nordstan :} !!1

hehu fastförst åkte vi till nå ställe som nån kvinna på tåget hade tipsat om :), allt var typ billigare å då, sen åkte vi in till nooordstan å shopppa :D

ja å linnea sprang runt i nästan alla affärer å typ aa.. sen så köpte vi lite kläder sen så åt vi på kinaresturang mumms ;) sen blev de lite mer sshopping sen åkte vi hem me blåsor på fötterna efetr dagens shopping ;)

och på måndagen så skulle vi åka hem ;(, så vi packa färdigt allt åsså åkte vi till tågstation å lämna väskorna sen stack vi på stan å gick runt å kolla å sånt tills kl var 14:42 elr nå sånt för då gick tåget till sthlm, sen komm vi till sthlm bytte tåg till sovvagn å de, sen kl. 4 så väkte tåggrejjset oss , åsså var vi i umeå å skulle byta å åka me buss i 4 timmar till luleå -.-, sen s fick vi mackor på bussen, ehe väldigt snällt förutom att vi inte hade nå värme på bussen så de va sketa kallt å allt sånt skit ;ss

då kom vi till luleå åsså klav av bussen å gick på tåg.. igen, åsså åkte vi till boden me tåget & så kom mamma å hämnta mig, å nu är ja hemma å allt sånt shit ;) haha å nu hare inte hänt så mkt förutom att chatta me dom bästa på msn å skyndat me skriva färdigt bloggen ;), hoppas ni nöjjer er me de hära gömmor :}<3

hare bäst !, pussssssen

åsså lite bilder från resan förståss ;)

Av felicia mcmurry - 20 juli 2008 14:48

hejjjhopp,

i helgen har de hänt mkt.. först var jag ju me linnea, sen kom hanna till linnea & sen åkte jag å hanna till mig, ehee försökte äta lite munkar utan å slicka sig runt munnen, de e ju fan omöjligt ;o.

haha men sen så fick vi lust å fa till hundsjö å bada å soola å sånt dära, så då tog vi kärringhojjen å for iväg (hh), haha men när vi kom till stranden så hade vi inga badkläder me oss (y , så vi tog livbojjen å kasta ut den i vatttnet ist ;) , tog lite bilder åså, men sen kom 2 jävla surgubbar å började skälla på oss å sa att vi skulle sluta å sticka där ifrån å hålla oss i stan ;o , haha så då fick vi en ide å cykla till vikkan (hh), men när vi va halvvägs så sa hon att hon inte va hemma. ehhe så då blev de att cykla hela vägen tillbaka igen.. haha & när vi nästan var hemma så såg vi en parkerad bil.. haha

felicia- kolla en bil, haha va läskigt ;p

hanna- men de  är ju bar läskigt om nån är i den.

åsså for vi förbi å såg att de satt en snubbe i den (n

felicia- vafan de är ju nån i den ;oo

hanna- CYYYKLA ;o

haha så då cykla vi snabbt förbi ;o sen så såg hanna att bilen börja köra ;o åsså kom han närmare å närmare , sen typ körde han skit snabbt förbi ? ;p

haha de va ju inte lite konstigt ;) , men iaf sen så for vi hem, åt lite varmkorv..stack ut igen å hoppa lite studsmatta, blev lite trött på de så då tog vi cykeln å cykla en bit tills vi såg nåra höbalar... ehe sprang till dom å hoppa ut haha kom knappt up på dom (y, men fick lite skojjiga bilder.. sen blev de film å popcorn för våran del ;)

söndag ;)

vaknade vi halv 1 tror ja, så ja å hanna åt lite frukost, oboy macka höh.. duscha å fixa oss lite, ehe sen blev de till att ladda ner nått video program, sen börja ladda ner filmer, de blev saw 1,2,3,4.. haha halva 2 an på tv så man måste ju se resen ;))

sen åt middag, packa å fixa oss lite till ehe.. sen skjussa papi oss till hanna, å då blev de till att fixa oss ännu mer sen cykla lite. men de blev tråkigt så då for vi tillbaka till hanna å åt lite ben & jerrys å såg på sex and the city filmen, hahah ääääälska ;)))

sen så ville vi ut, igen så då promenixa vi till shell å köpte lite godis  å popcorn såklart ;))  sen gick vi tillbaka till babe, åsså nu ska vi se på fiilm.

hare gött,pussssss ;*

Av felicia mcmurry - 18 juli 2008 21:13

hejjj, idag har de hänt ganska så mkt vakna ganska tidigt av att ingela bakna på dörren, ehe somna vi 5 så vi var lite små trötta, men vi såg på film å glömde å sova lite (aa), ehe märkte att linnea har soluppgången precis utanför sitt fönster, de va ju inte lite fint :).

sen åkte vi till stan me ingela , först till tippen sen till dollars (h), köpte lite tugg å sånt shiet. men iaf sen kom vi hem igen å då bestämde vi oss för att cykla lite, så ja å linnea tog cykeln å stack till öändan å bada å sola lite, hehe lite brun blev man (aa),

men iaf så blev vi trött på å bada så då for vi runt i sävast lite. Efter de så for vi hem igen å åt tacos..mumms :)

sen gick vi ut igen å lekte lite i lekparken..hihi^ och efter det  gick vi hem å såg lite film :), ehe de blir nog inte den ända för ikväll ;) , ehe ska iaf se 'my bloody valentine', hihi skräck/thriller som vanligt ;), men iaf nu ska vi äta glass :)