Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av felicia mcmurry - 3 oktober 2008 18:55

tjååålllllllllllahåpp !

okej idag vaknade jag av att min kissekatt hoppa upp på mäjj ;o , haha sen typ tog jag tindra till dagais & stack till bussen :) ja har märkt att det är förjävligt kallt på morgonen haha säger de typ varge morgon xdd

sen till skolan & började hela dan med matte! hur fan kan man ha matte på morgonen !?! men de gick faktist bra, klarade veckomålet !

sen hade vi massa annat som jag inte kommer ihåg (a), hade spanska iaf och fick tillbaka provet som vi hade förra veckan fick VG ! :)

sen på lunchen jick jag & lollo till stan utan skor ! HAH vi e så smarta :) men kolla vi lysnade på en låt åsså gick  den ba: och vi går barfota ner tpå stan..

så vi ba: JA! :D, fast med sockar ^^

jaja sen typ hade vi nått annat sen nått annat fast kommer inte ihåg vad ;s, har fan jävligt dåligt minne ! :s

jaja sen sluuta vi åsså bussen var typ aspackad :ssss , men vi klarade oss :)

sen hem till mäjj och käka lite bulla & drack lite franks såklart! :) , sen till stan tog 11 till sävast för att se vars vi hamna :), åsså typ ringde vi Linnea å ba: VI KOMMER TILL DIG! :D, fast vi var tydligen på fel buss :\ , åsså for han massa konstiga vägar till massa sega ställen sen for han typ till nånstanns å stanna åsså var jag & lollo dom ända på bussen, åsså stängde han av bussen öppnade dörrarna och kolla på oss ;s, så vi börja gå & kom ingenstanns! bara skog,skog,skog,skog,skog & 'nnu mer skog ! ;s , fy fan asså sen såg vi ett hus så vi gick å fråga vars vi var ..

Vi: hej! vars är vi ?

Dom: I gammla sävast...

Vi: okej..

Lollo: hur kommer vi till stan ?!? x)

åsså peka dom mot n väg som vi skulle fortaätta gå på..

jahapps så då gick vi typ 4593638292 miiiiil tills vi hitta en cykel! :D så vi tänkte bara vila benen lite å låna cykeln ett tag ! , fast de blev visst nåra kilometer ist (a) , men sen kom vi till gruvberget iaf! som tur är!, åsså höll typ lollo på att pissa på sig så hon låååna dasset dära , sen iväg mot tg! kom till en busshålplats och tog bussen in till stan, sen igen mot lollo :)

åsså har vi ätit lite lax åså & nu ska vi typ utr och grilla nånstanns , nån som vill hänga med ? (:

 men nu ska vi uttt ! ;*

pusssspåerrrrrr ! :)

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards