Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av felicia mcmurry - 27 oktober 2008 21:44

hejj ! :)

idag vakna jag å ida vid 8a för att vi skulle ta tindra till dagis , var typ trött som syk ! sen tog vi tindra till dagis å gick tillbaka till mig å gjorde plättar ! :) , blev typ skit gött !

sen så fixa vi oss å tog bussen till luleå me vikkan & elin :) , först när vi kom dit så gick vi på strand , hitta 2 linnen dära åså , sen till solgården å då piercade vikkan sig i navel ! de blev skit snyggt :) , ja vill åxå peirca mig men får typ inte -.- , haha !

sen efter de gick vi till smedjan å typ dampa runt lite dära så då blev vi hungriga å gick till daagoberts ! fast vi satt där i typ 2 timmar men kul hade vi då iaf (; , sen till shopping å där hitta ja en kofta :) , haha ja var typ den ända som hitta nå (a) men seriöst ja gillar inte modet nu de är så segt ! :o , de finns fan nästan inget fint ;s

jaja sen hem åså var hemma ett tag å åt tårta fat papi fyllde år grattis ! :)<3 , sen iväg igen gick till elina å var hos henne fast sen stack vi ut , åsså kom elin åxå så var vi me henne men blev typ trött på att vara ute så vi gick till elinas farmor å farfar fast dom är borta åså , aja sen kom ida åxå å då gick vi tillabaka till leina å hämta nåra filmer sen tillbaka hit , å nu sitter vi å ser på film så ja ska sluta skriva x)

pusspåerallagoabloggläsare !


louis larsson saknar dig som fan gumman ! ;( , du är den jag litar på mest och det ska du veta . du är fan allt hjärtat ! <3


Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards