Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av felicia mcmurry - 25 oktober 2008 14:09

hejjjjsan ! :)

asså seriöst fan va härligt med lov! , känns som om tiden har gått så snabbt sen skolan börja men de har ju fan gått typ 2 månader :o , haha så snart blire väll sommarlov igen då (;

men iaf..idag vakna jag å ida vi 12:30 å gick up å stekte hamburgare me bröd å drack mjölk me moa & emmis åxå, sen stack vi ner igen å dampa lite , och nu har vi fixat oss så vi ser lite piggare ut iaf, sen ska vi typ gå ut å hitta nån att vara med ! , nån som vill vara med oss ? (;

å på fredag äre fan halloween ! , haha fan va kul ! >.<

åsså äre idag lollo & hanna flyger iväg till stockholm, lyllos er ! fan vad jag komma sakna er ! <\3 men va kul å slippa den här hålan i 1 vecka haha! <3

den här låten har jag fastnat på ! . så sjukt härlig <3

http://www.youtube.com/watch?v=a6xZ19Q2iaY
Av felicia mcmurry - 25 oktober 2008 00:38

hejsan ! :}

har inte skrivigt blogg på skit länge känns så segt när ja inte kan skriva varge kväll ;( , men man blir faktist van efter ett tag hah ..

men typ vad har hänt dom senaste dagarna ? svar varit me kompisar åså såklart ! <3

men nu äre lov iaf ! tack gode gud asså , klarar inte av nå mer läxor å prov :s spec när man inte får nå bra betyg heller -.- , haha får hoppas att betygen höjjer till jullovet

men aja ikväll så hare hänt ganska så mkt :) , först efter skolan så for jag,elina,elin,moa & vikkan hem till leina å åt å fixa håret åde , sen tog vi bussen in till stan , träffa lite folk dära åxå :) , sen åt vi på frasses åsså kom ali å tog vår mat hah ! , sen ut igen köpte godis sen vare vi bara på stan å hängde , haha seriöst hängde ! ali den lilla ungen lyfte upp mig upp å ner , haha gick inte så bra för mig när ja skulle lyfta upp han >.< sen kom lollo,emma och ida så då tog vi biljetterna å de, köpte popcorn å sen såg vi på filmen ! HAHA åsså typ mitt i filmen så hade jag,lollo & moa popcorn krig ! vi slängde 2 mellanpopcorns brukra fylda me popcorn på varandra , haha snacka mkt popcorn de va på backen efter ;)

sen efter filmen stack vi till frasses å köpte milkshakes å satt där i nån timma :) , sen åkte lollo hem ;((((((((((<333 komma sakna dig hjärtat ! , hon sticker till stockholm me hanna imorrn , ler idag blir de ju x) , åsså ska dom vara där heeeeela lovet ;((( <3 , fast lollo ska köpa en klubba till mig (a) haha :), men seriöst fan va kul ni komma ha dära ! <3

 sen så gjorde vi typ inget sprang runt lite å hyprade oss , haha sen tog jag,moa,ida,emma och my 28 hem till emma&ida åsså sen har vi inte gjort så mkt, prata om allt å inget och sett på film :) , har varit en trevlig fredag ! HAH fan va segt de låter XD

aja nu ska vi nog slå på en till film å mysa i soffan, hare bra alla söööötabloggläsare ! puss <3


louis&hanna saknar er ! <\3

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards