Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

high school musical 3 + staan :)

Av felicia mcmurry - 25 oktober 2008 00:38

hejsan ! :}

har inte skrivigt blogg på skit länge känns så segt när ja inte kan skriva varge kväll ;( , men man blir faktist van efter ett tag hah ..

men typ vad har hänt dom senaste dagarna ? svar varit me kompisar åså såklart ! <3

men nu äre lov iaf ! tack gode gud asså , klarar inte av nå mer läxor å prov :s spec när man inte får nå bra betyg heller -.- , haha får hoppas att betygen höjjer till jullovet

men aja ikväll så hare hänt ganska så mkt :) , först efter skolan så for jag,elina,elin,moa & vikkan hem till leina å åt å fixa håret åde , sen tog vi bussen in till stan , träffa lite folk dära åxå :) , sen åt vi på frasses åsså kom ali å tog vår mat hah ! , sen ut igen köpte godis sen vare vi bara på stan å hängde , haha seriöst hängde ! ali den lilla ungen lyfte upp mig upp å ner , haha gick inte så bra för mig när ja skulle lyfta upp han >.< sen kom lollo,emma och ida så då tog vi biljetterna å de, köpte popcorn å sen såg vi på filmen ! HAHA åsså typ mitt i filmen så hade jag,lollo & moa popcorn krig ! vi slängde 2 mellanpopcorns brukra fylda me popcorn på varandra , haha snacka mkt popcorn de va på backen efter ;)

sen efter filmen stack vi till frasses å köpte milkshakes å satt där i nån timma :) , sen åkte lollo hem ;((((((((((<333 komma sakna dig hjärtat ! , hon sticker till stockholm me hanna imorrn , ler idag blir de ju x) , åsså ska dom vara där heeeeela lovet ;((( <3 , fast lollo ska köpa en klubba till mig (a) haha :), men seriöst fan va kul ni komma ha dära ! <3

 sen så gjorde vi typ inget sprang runt lite å hyprade oss , haha sen tog jag,moa,ida,emma och my 28 hem till emma&ida åsså sen har vi inte gjort så mkt, prata om allt å inget och sett på film :) , har varit en trevlig fredag ! HAH fan va segt de låter XD

aja nu ska vi nog slå på en till film å mysa i soffan, hare bra alla söööötabloggläsare ! puss <3


louis&hanna saknar er ! <\3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..   så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istäl...

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards