Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av felicia mcmurry - 11 oktober 2008 18:50

hejjjsan ! (:

känns som om jag inte har skrivigt på eeevigheter, men har iinte köpt ett nytt internet än, haha

jaja har haft fullt upp med allt möjligt :)

sen i fredags efter skolan gick jag,moa,lollo,ida & emma till hemköp och köpte munkar! <3 haha åsså sen for jag,moa & lollo till mig och var där ett tag sen stack vi till stan igen och in till hemköp x) åsså typ dampade jag och lollo , vi typ hoppa in i varran sen föll vi ner på golvet å as garva åsså stirra alla på oss HAHA , sen så lekte vi jaga åxå :) , fast personalen blev typ sur :\

jaja sen stack jag och moa till mig och lollo åkte hem & åt :)

så då dampade jag och moa lite sen på kvällen stack vi till tg å var me lite folk :) , sen till elin och såg på idol ! :}

sen så stack jag och moa hem såg på en hemsk film som jag inte gilla ! ;o

sen idag var jag och moa med elin&alex :) for till kp och köpte nån ny monsterenergi dryck , haha som inte var god, smaka typ vanlij ;o

jaja sen så cykla vi runt åsså åkte alex hem och åt sen stack elin åxå å åt , så ja å moa åkte till mig sen kom elin åsså skulle vi se på en film men då ringde lollo prata me henne ett tag och bestämde att ja skkulle sova hos henne :)

så då gick vi sen stack elin&moa till stan och vera&lollo kom och hämta mig :) så då for vi till kp hyrde film och köpte masssssor av godis & läsk !:}

ska ha en mysig film kväll hära !:)

och nu sitter vi och pratar om allt&inget ;)

jaja puss&häj på dig din gäj ! :)


louis larsson du är min andra halva du är en jag litar på mest! du betyder mer än mest hjärtat och du ska veta att du betyder mest ! <33

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards