Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av felicia mcmurry - 17 oktober 2008 23:10

hejjjjjsan :)

har nyss kommit hem från stan, jag lollo och moa var på fh festen :) , fast var inte så mkt där inne var mest ute å dampa me alla andra >.<

jaajaaa kul hade vi iaf men ja blev typ skit hes så nu kan jag nästan inte äns prata ! ;s + att jag typ har fått ögoninflamation elr nå sånt shit fat mitt öge e värsta rött åså ;s

men jaja skolan var rätt så normal åså :) sen efter skolan så stack vi me bussen till mig men så typ  1 minut efter vi gick av så tog vi den som gick in till stan igen x), åsså när vi var vid max så fick jag den brilianta ideen att stanna och äta lite på max (a) så vi gjorde de & hade typ pommeskrig åxå !

sen stack vi till lollo gjorde plättar + smoothie sen stack vi till stan igen :) , träffa frida,fia, adam å en massa andra på bion så var där et tag , sen blev de för tråkigt så vi sparng bara in å ut hela tin tills typ konsären börja :) då dampa vi ännu mer ! :D

sen typ damnpa vi ännu mer åså tills vi åkte hem föör ett tag sen :)

men nu ska ja&moa se på film :)

hare bäst ! <3 pussssen <3333


Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards