Alla inlägg den 4 december 2008

Av felicia mcmurry - 4 december 2008 21:39

hejjsan ;p

kom nyss hem från en pjär/ konsär i luleå för alla nya gymnasie elever :) , de var rätt så kul åkte för att broshaaan var med , haha riktigt roliga pjäs grejser där ! xD

men iaf skola idag som vanligt . fick nästan inget gjort på matten för helt borta ;s . hade åxå svesnka prov som jag nog tror gick bra (y) känndes som jag kunde det mesta om predikat, subjelt, aderbial, predikats fyllnad, direkt objekt , indirekt objekt osv osv ..


efter skolan så tog jag bussen hem , så kom mormor och var här ett tag , sen for hon & lite senare for vi till konsär/pjäs grejjen :p

& nu sitter jag hära.. inte så konstigt îgentligen , brukar oftast vara här framför datan som jag hamnar när jag kommer hem (a), PUSS ;*


 If its right if its wrong, would someone let me know ? It's the game I can't play , do I just let you go ? maybe it's just the way it is, I get the feeling that you know it's over..
 * Markus fagervall - If you don't mean it

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards