Alla inlägg den 17 december 2008

Av felicia mcmurry - 17 december 2008 21:20

hejj

nu har jag kommit hem från Matilda ! , har varit dära hela dan nästan & käkat pepparkaka å allt sånt, fast det vet ni nog redan för jag skrev ju de i det andra inlägget.. tror jag ?


men iallafall , har möblerat om i mitt rum & tycker det blev mkt fint.

det är alltid så kul att komma in i ett nystädat & möblerat rum tycker jag :)

idag i skolan så hade vi innebandy turnering så vi fick ha sovmorgon till 9:30 ^^fast dock så skulle Elina & Moa till skolan på morgonen för att göra färdigt lite saker i slöjden så fick gå upp tidigt ! (pga att moa sov hos mig)

sen efter innebandyn så hade vi so , fick se på film i kanske 40 minuter sen sluta ! , så det var då jag  & vikkan stack till dollarstore :).

sen på lovet ska jag & vikkan gå och se på Twilight. en film som går i luleå på sf bion . den handlar om vampyrer & många säger att den är bra .

P U S S B B Y


måste lära mig att skriva korta bloggar :o , tycker att dom blir för långa & tråkiga hela tiden !, vad tycker ni ? kommentera gärna era åskiter ! :)


Av felicia mcmurry - 17 december 2008 20:33

Hej Fiffi! :) <3

Du vet redan att jag skriver menmen, hehe.

Jag ville bara säga att du är så himla bäst! :)

Har så himla kul med dej, speciellt när vi dampar x) <3

Puss på dej Fiffi! ;*<3


Älskar dej <3

Av felicia mcmurry - 17 december 2008 17:44

Hejj

Sitter hära hos Matilda & har nyss spelat Wii , ett måste om ni inte har testat spela det!

Vikkan var åxå hära men for hem för ett tag sen, var med henne eftersom att vi slutade skolan 13:10 & jag skulle vara med Matilda och hon slutade inte för än 15:30!

Vi for till Dollarstore & hittade massor fina fynd dära ! (y)

Sen tog  vi bussen till stan igen för att Matilda hade slutat , så medans jag & Vikkan väntade på Matilda gick vi till Dagoberts & käkade chycklingmacka , gott !

Sen kom Matilda, så vi for till henne & nu har vi spelat Wii , suttit vid datan, sett på tv & käkat pepparkaksdeg ! :)

men nu måste jag sluta skriva för jag ska hjälp Matilda med hennes noprov som hon har imorgon , P U S S B B Y 

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards