Alla inlägg den 22 december 2008

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !


nu heter min nya blogg

www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;) 

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma !

först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran)

sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började jag fixa mig  lite. tillslut så ringde elina mig & nu ska jag bara äta sen sticka till henne ! P U S S B B Y

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .


 jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , så idag ska jag vara med elina elin & vikkan , riktigt kul ! & vikkan kommer snart hit till mig sa hon när hon ringde :)

så jag ska ta & skynda mig in i duschen innan kom kommer ! P U S S B B Y


okej nu har elina åxå skaffat blogg  läs den ? http://elinaaandersson.blogg.se/


bara 2 dagar till julafton ! & jag längtar som satan , + att iår ska jag vara tomte HAHA. undra om jag lyckas ?    ;-)

              

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards