Alla inlägg den 20 december 2008

Av felicia mcmurry - 20 december 2008 21:56

sitter här helt dygnsur för att jag  & emma har nyss varit ute i 3h & byggt en stooor snökojja på hennes gård :) .. bilder kommer sen ! , vi ska ut senare åxå fast då ska vi ha med oss varmchoklad å sitt underlägg ! haha.

 men nu ska vi se färdigt slutet på "the challlenge" med marykate & ashley , mkt bra film !

jaja som sagt bilder kommer sen P U S S B B Y


Dagens vill ha: ny mobil !
Dagens klädsel: mjukisbyxor , linne & emmas kofta
Dagens smink:  inget ! :)
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: just dance 'lady gaga
Dagens bästa: lollo&emma
Dagens roligaste:  lollo eller emma :) 
Dagens dummaste: öhm vet inte ^^
Dagens drog :  tuggummi .
Dagens köp: tuggummi
Dagens humör: trött & halv hyper! haha.
Dagens mening: nei jag orkar inte (a)

Av felicia mcmurry - 20 december 2008 18:27

nu har jag bestämmt mig att jag ska börja streetdancen igen ! förra terminen gick jag å elin för att vi skulle tästa på de å se om det var nå kul , å de var det. men jag orkade bara inte börja dansa igen för vi har så mycket läxor å prov i skolan.

men jag saknar det ! de var så kul, så jagå moa ska börja igen , yeye kul :)

P U S S B B Y


just dance gonna be ok , - Lady GaGa

Av felicia mcmurry - 20 december 2008 16:59

i fredags fick vi betygen, fick 3 st VG å resten G men är ändå inte riktigt nöjd , men jag ska försöka höjja dom till sommaren :) , vi fick sluta rätt så tidigt åxå vid 12 ungefär , då kom mamma & hämtade mig å lollo så for vi till rusta för att köpa en julgran , jag & lollo hittade en jätte söt rosa liten fjädergran som mamma tyvärr inte ville ha ;( , det blev en valig gran ist !

         visst varen fin ? ;)



sen for vi hem , å nästan dirr tog jag & lollo bussen till ica, fast missade sista bodenbussen så vi tog 28an istället men den gick inte förbi ica , så vi hamnade i stan. gick till hemköp sen gick vi till ica ! köpte b&j och häagendazs glass :)

sen hem till mig igen , såg på film ett tag tills vi slockanade i soffan .

idag så vaknade vi vid halv 1, käkade frukost sen fixade oss lite tills lollos mamma kom & hämtade oss då skjussade hon mig till emma , yeyeye tack där slapp jag gå :) P U S S B B Y




Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards