Alla inlägg den 8 december 2008

Av felicia mcmurry - 8 december 2008 16:58

MUMMS nu beställde jag nyss pizza för hela familjen ! , har varit sugen på pizza hela dan så lär nog bli gott . beställde från pizza blå ängeln. , fast tycker det är pinsamt att ringa å beställa, vet inte varför men det är bara det ^^


åh gud vad jag längtar till lovet då får vi betyg & allt. åsen till lucian kommer blir många som ska sjunga åxå . längtar!

sen är det ju jul på lovet åxå , h3h3 kasnke därför det heter jul lovet (6) , finns mycket att längta till (-;

 sen ska jag och några kompisar ha en 'lilla julafton' vet inte vilka som ska vara med än , men vi ska ta med oss mat istället för presenter så det inte blir så dyrt (-:


men nu ska jag sluta blogga för idag ! :@, blir les spå mig själv , så tråkiga inlägg . men imorn så blir det inte skola, är för sjuk. så ni får ta & bomba mig med sms hela dan ! pussss


Av felicia mcmurry - 8 december 2008 14:19

okej här kommer min önskelista för iår ! :)


-*  Sony Eriksson K770i (lila)

-*  Volym Master (björn axen ofc) 
-*  En röd dunjacka

-*  Massor med money (-;

-*  Kamera

-*  En utomlands resa (nånstanns varmt)

-*  Parfym (escads moonsparkle)


& massa annat som jag säkert har glömmt bort (a)


   

Av felicia mcmurry - 8 december 2008 11:45

jag & lollo ska ge igen ! och haha säkert massor med andra som åxå vill göra det, ni tror ni är så bäst å allt , men ni är bara dryga fjortisar.


men nog om det ^^ , HAHA just nu sitter jag i soffan med filt & mobil , + datan då förståss  & ser på ' katter med klös ' , på nickelodion eller nä det är inte jag som kollar på det de är syrran ;p , riktigt dålig show ! :o

haha men imorn så blire nog till att vara med sandra bby ;-* har inte varit med henne på riktigt länge , sen till helgen blire att vara med jojjosis ;-* ska typ till lulaå sen till hennes mami elr papi , blir kul att vara med dig igen gumman , känns som om vi inte har träffats på evigheter !

sen ska jag på ikea med elinagumman ;-* åså , haha har aldrig vart där så komma typ shoppa låss PÅ IKEA haha (a) jag typ älskar sånna affärer ^^


hah ja nu  vet ni vad jag har planerat ! >.<

men nu ska jag sociala lite mer med jojjo , hare bäst PUSS


feliciamcmurry.bloggagratis.se ;-)

,

Av felicia mcmurry - 8 december 2008 11:42


still miss you bby ;-*

Av felicia mcmurry - 8 december 2008 10:53

sitter här i soffan & kollade just ut , och vet ni hur kallt det är !? 19.8 c' KALLT !  herregud kan inte tänka mig att tiden har gått såhära fort , nyss var det ju sommar , nyss fylde jag år , nyss var jag i göteborg & nu är det vinter igen..

jag tycker att det här året har gått extra fort än alla dom andra . vet inte varför men det känns bara som det, kasnke för att jag flyttade å har fått så många nya kompisar å allt,

fast ganska segt hur så mycket kan ändras på 1 år , jag menar lixom att i sommras så var jag nästan bara med hanna non stop å nu är jag nästan aldrig med henne , och förra vintern så var jag med tina & vikkan & moa mest men nu är jag bara mest med vikkan om äns det . inte fat vi är ovänner eller nå men de är bara så ^^


men ja ja nog om allt de dära !

trodde att jag skulle måsta fara till skolan idag men fick vara hemma för mamma :) , är barnvakt till lillasyrran åxå för att hon är lite sjuk .

men nu ska jag gå och göra en kopp te !

hare så bra, pusssss


2008 , CAUSE MEMMORIES KEEP YOU ALIVE ! ;-*


Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards