Direktlänk till inlägg 3 december 2008

.

Av felicia mcmurry - 3 december 2008 21:13

hejj :)

idag så var skolan rätt så normal , inte så mkt action ;) haha !

hade det vanliga sv,gympa,eng, & fick sluta efter matten, sen kom ali till skolan åxå , HAN ÄR EN ÄKTA MUPP :D

så efter skolan så for jag & elina till mig, fast var tvungen att hämta min lilla syrra från dagis åxå & var med henne tils mamma kom hem . då stack vi till stan för att elinas busskort var spärrat ;s , så for vi ner till tågstation elr resecentrum elr ja vad man nu kallar det..

åoch då fixade mannen i kassan elinas busskort åde fast när hon skulle betala så kom hon på att hon inte hade kontanter ! så då försökte hon använda vitt bankkort fast de funkade inte heller .

så det blev till att spara busskortet på resecentrum & så traskade vi iväg mot stan & alla bankomater . , när vi kom dit tog hon ut pengar men då upptäckte vi att den sista bussen gick hem så vi tog den ist för att gå & fixa hennes kort ., träffade miah sandra & julia på bussen :)

sen for jag hem & pluggad elite & nyss så kollade jag på lite tunikor . har lust att köpa en till julafton ! fast vet innte om jag ska elr inte :) puss !


i dont wanna close my eyes, i dont wanna fall a sleep cause i miss you baby

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..   så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istäl...

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards