Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Av felicia mcmurry - 14 december 2008 18:27

okej nu blire en kort blogg :s för skrev nyss en meeega lång men den sparades inte ;o


okej helgen !

efter skolan fick jag skjuss av matilda & hennes söta familj till luleå för att dom skulle åxå dit & köpa en jacka till matilda :)

när jag kom till luleå så var jag med jojjo, vi gick å köpte julklappar , fast hittade inte så mkt så vi tog bussen till dollars sen till barnens hus , efter det så åkte vi till johannas mamma :) åt middag & såg på tv, sen på kvällen såg vi på film .. saw 4 men han dick inte se hela filmer, somnade efter halva ;(

sen på lördagen gick vi upp tidigt ! vid 11 , fixade oss sen for vi å hämtade johannas border jonas.

efter de for vi till ett barnkalas 2 st tillomed ! , fast de var kul :) , GRATTIS ALEXANDER & LINN :) , blev iproppad med kakor och glass och tårta och bullar och lussekatter och massa mer , sen fick jag, johanna & jonas helium , hahahahhaha om ni inte har prövat att andas in de sååå äre ett måste! , rösten blir helt pipig och man låter som en smurf :D...

jaja sen efter kalasen for vi och hämtade våra saker hos johannas mamma sen tog vi bussen in till luleå , sen bussen hem till mig, åt middag sen stack vi till elina :) , var där tills halv 12 sen gick vi hem & slog på en film :) , so´mna efter halva den åxå >.<

och idag har nästan inget hänt, vaknade sen for johanna hem efter ett tag , å sen dess har jag inte gjort så mkt bara chillat hemma åså :)


och imorn ska jag vara med lollo , har typ inte vart me henne på jätte länge , aja nu ska jag hoppa i dushen PUSSS ;*



okej anton den kasnke inte blev så kort som jag tänkte mig xD

 
 
Anton

Anton

14 december 2008 19:51

Kort blogg?? :O xD

Tack :P

http://atoons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..   så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istäl...

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards