Alla inlägg under december 2008

Av felicia mcmurry - 2 december 2008 20:56

nu är det ju faktist December & vet ni vad det betyder ?! , JULAFTON TOMTEN & MASSOR MED GOD JULMAT .

gud så mkt jag längtar till julafton när alla är sammlade & så öppnar man alla sina juklappar, och den goda maten mummms och julkalendern och åh allt möjligt ! , Julen är så underbar & det bästa är att den kommer varge år :D

 å idag så äre bara 22 dagar kvar ! :}


GOD JUL !


Av felicia mcmurry - 2 december 2008 20:39

hejjj !

skola idag igen .. , hade svenska på morgonen & gick igenom det sm vi skulle ha på vårat prov , sen engelska fick jobba med en bok som vi ska skriva en massa fakta o oss själva + saker man gillar osv .. kommer typ få betyg på de å allt .

sen spanska då började vi forska om ett land som vi ska redovisa för klassen om några veckor ..

sen så hade vi slöjd där jobbar vi med att sticka,sy & brodera . efter det hade vi klassråd & tillslut tema där får vi se på filmer hela lektionerna såg på hottie and the nottie , fast han inte se hela för att vi fick sluta tidigt !

och då for alla hem :)

pusss ;*


your lika a dream to good to be true

Av felicia mcmurry - 1 december 2008 20:29

heyyy ;p

okej , så här gick helgen till ! , först hade vi ju tjejkväll åde hemma hos mig :) , sen på lördagen så skulle jag ha varit med elina fast jag orkade inte gå hela vägen till henne (a) och hon orkade inte gå hela vägen till mig (a) , så då blev de till att stanna hemma , trodde jag .. men då så kom vikkan leila & kim & hämtade upp mig så for vi till ica & coop för att köpa lite b&j + x-rayy , for hem till vikkan ådom & så satt vi vid datan & pratade om allt + inget ! , var uppe & såg på film ett tag tills vi slocknade ^^

vaknade kring 12 nångång och kökade lite nyttig frukost ., lussebullar glass & x-rayy en bra start på dagen (y) nat !

jaja sen for vi in till stan emil, erik oskar & dom ville igentligen att vi skulle fara in tidigare så vi kunde se på deras match men de han vi inte med ;s , så gick på skylt söndagen ist ! det var en massa tomtar där >.<och så träffade matilda dära :) <3

sen så gick vi runt där ett tag tills vi gick till hockeyn det var en A-lag match mot lyxsele och boden vann med 7-5 :)

sen så for vi hem till mig & daaampade . & efter de så for vikkan hem & jag stadade mitt rum :o duktigt :)

 puss ;*


cause bby all i want for christmas is you .

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards