Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 3 augusti 2008 19:52

hejjjj

har tråkigt som fan asså ;o haha läs den här :)


Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det i från? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling.
Tjejen: Älskling.


läs den nu nerifrån ;)

Av felicia mcmurry - 3 augusti 2008 17:32

hejjjjjjjj

asså omg ja spyr på de vidriga vädret ja lovar -.-, fan hatar å komma hem till den hära kalla hålan ;o , typ sketa varmt igbg å sketa kallt här, ursch säger ja bara ..

men iaf idag hat ja vart me min bög ;* , hon kom igår typ lite efter ja kom hem, sen typ chilla vi mesta delen av dagne, men vi stack ut å hoppa lite studsmatta, sen typ cykla vi å sånt shit & idag så vakna vi , åt , film and everything else ;)

sen åkte moa hem å jag stanna hemma :(, fick inte åka bort för mamma idag fatt ja nyss kom hem å allt men , imorrn blire emma,moa,ida å jag + tjejkväll (y  har saknat dom som fan när ja var borta i gbg, fast kul hare vart! :D

men nu ids ja inte skriva nå mer, ska bara lata kanske ringa min bög å snacka me hjärtat! som ja saknat otroligt mktnär ja vart borta :*<333

pussssspådig ;*

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards