Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 12 augusti 2008 15:54

hej.'

 va segt de känns att bara skriva hej. så segt :D, jajja idag har ja typ inte gjort ett skit (aa

föst vakna jag, åt nån grose pajj ;s. sen vart de compuuuter för mig del, haha är typ beroende nu för när vi flyttar inn komma vi inte ha internet på 1 vecka ;o

men jajja, händer idag ?  eh typ packa å sånt shit för vi flyttar ju på fredag ! (yy, åh längtar utah helvete :} !! , haha fast typ hatar å packa så de går inte så bra för mig x), kom å hjälp? (aa


sen har jag vart me tina åxå :) haha åsså  ringde vi cp-linjen å hade en rolig konverstion :}, haha kolla.. jag ringde åsså sa hörde tina att nån sa tina blom...


tina: Fiffi ... Sa du mitt namn i luren ? :O
fiffi: näää ? , dådå ? :s
tina: eehm... Han den där du prata me ba : Är de nån som vet vem Tina Blom är ?
fiffi: äru seriös ? ja sa aldrig ditt elr mitt namn ... ? ;s
tina: Men dom har säkert en såndär som kan spåra namn åså .. Men konstigt .. Men du har ju på dolt ;S
fiffi : jo de har jag , men... AntonWester ? , han e väll 94:a ? å bor i Pite ?
tina : jaa , men de där va inte han :O
fiffi : wtf ... men .. Vi ringer igen å ser om vi får tag i han igen ;s
tina : ah okej...

ah ådå ringde vi några gånger å tillslut hamna vi i samma som han igen ..

fiffi : hallå ?
han: Tjaah :P
han: Känner du Tina Blom?
* tina snodde min mobil  *
tina : ehm.. Jag är hon , Vad vill du mig ? :O
han : Är du Tina Blom ? :O
tina: Eh ja , dårå ? ;s
han : hah , Du e Tina . :D Hahah ;D Vad heter du på msn ? :P
tina : Asså vem e du ? :O , Hur fan kunde du mitt namn ? :O
han : Men .. Ja tror ja har dig på msn .. Säg din msn så vet jag ..
tina : nej ja tänker inte ge dig min msn , vem e du ?! :O
han : och så har du en vän som heter vänta.... Felicia va ? : )
fiff  : öööhmmm ? ;s

han : hahaha :D de e fan ni ! :P
vi    : ÖÖh vem fan e du ? ;ss

han : Ni heter typ ... vänta... Tina du heter uddamaludda på msn va ? :D
tina : JAAA :O , VEM ÄR DU ? XD
jag viskar : men hallå de kanske e rasmus ??
han : Å fiffi hon heter felicia_z94 på msn va ? :P
fiffi : eeh ja ?, asså vem äru ? ;s
han : Hahahahaha omg ni vet inte vem jag är :D hahaha omg :D
tina: Haha nä :O
han: vet ni seriöst inte vem ja är ? :P
tina : Är du ... Rarre ? :P
han : Rätt ! :D
tina : Men du sa ju att du bodde i piteå ? :O
rarre: Haha ja drev bara me dig ;)


hah rasmus du är bara för bäst! :D

jajjjjanu ska ja sticka hare götttt

pussen

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards