Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 7 augusti 2008 18:50

hejjjj

haha de kmr bli ett långt inlägg tro ja ;)

okej, nu ska vi se.. i måndags for jag & moa till ida å emma, har inte varit me dom på sketa länge typ. men iaf så stack emma till emma tror ja, men iaf.. då stack jag ,moa & ida ut å gick & så smsa robbin å sa at vi borde gå till skolan, så då gjorde vi de, var där me dom ett tag.. sen stack vi å kolla på huset ja ska flytta till om 1 vecka :}

sen typ cykla några killar förbi me gräsklippare så vi hoppa snabbt baki häcken (y, haha åsså stanna en av dom :o, fast han skulle bara fixa nå, fast han typ såg oss piinsamt! ehhja ;)

när dom hade cyklat iväg så stack vi , haha åsså plocka jag å ida lite smultron från någons rabbat, de va göttt :}}

åsså stack vi till tg skolan igen åsså var mupparna kvar , hahah så var vi där åde gunga lite å sånt. men de blev vi trött på så jag moa å ida lämna mupparna dära ;) , men sen börja dom följa oss, haha så då stack vi in till ida  ääägda suckers ;D 

men då börja dom ropa an everything, så ida fråga emil om han kunde sticka ut å få bort dom elr vafan å de kunde han :D

haha så cykla han till dom å typ skrämnde bort dom  hejja emil!

sen fika vi.. mackor mums :) haha å då hade vi inge å gö så va gick till ica hurrrtigt (y , haha så då köpte vi lite coola, orstkrokar, dipp & gurka såklart (h , fett mkt me tjokkkkt! men gott :}

så stack vi till ida igen å då ringde micke&carina å sa att dom var påväg, så for vi till moa vi 10 å så då åt vi lite sen gjorde vi inte så mkt mer tro ja ;p ,erl va vi somna vi 6 (h.

på morrrronen väckte carina oss vi 12, haha så vi gick upp å de, duktig av oss ;), åsså åt vi mackor å oboyyy :} sen stack vi ut å typ mata korna, haha ja å ida ville rida på dom men de gick inte för carina hon sa att man var tvungen att vänja dom åde :\

sååå då har ja ingen aning va vi gjorde, haha lyyckat av mig (a)

men kommer iaf ihåg att vi stack in i nån fårhage för att klappa dom göll lammen :} men dom sprang bara iväg , dummma får, HAHA åsså börja 2 st bockar jaga mig å moa ;ss  haha så då sprang vi ut i razzer fart (h

sen så åkte vi till kennet & dom hade fått kattungar :} jääätte göll !, åsså var sofia å klara där åxå :), så vi var där å chilla ett tag sen stack vi hem till moa å åt :),

efter de for vi till stan å blabla,bla så stack vi hem å sen till djuuuptjärn till sofias flytbastu (h, de va sketa härligt i vattnet åxå 20 grader (y

haha sen kom jimmy lund å hans p0lare dit å ba: asså vi ska fara nu, men vi kommer tillbaka senare å då får ni basta me oss om ni vill ;)

haha ja så stack dom å vi bada å de, sen kom micke&carina å hämta oss, så vi han inte va nå me jimmy , haha men iaf sen blev de film time (h, åsså kom ludde åxå å sa att han skulle e åde, åsså såg vi 'the grudge' åsså skulle ludde gå å he på surround sound (stavning?) & då råka han höjja svina mktså ja typ skrek som en idiot -.-, HAHA lyckat ja vet ;), men iaf lite pinsamt blev de tyckte jag hihi (a. sen på kvällen blev de inge mer än att se på film till kl.5 hihi :D, sen gick vi å la oss, vakna vi 12  gick upp hurtigt (yy åsså käka vi frulle å allt sen stack ja hem åsså gjordeja inte så mkt, snacka lite me hanna för hon ska STICKA TILL STHLM UTAN MIG idag ;o  komma sakna hon uttah helvete :( , men hon har lovat att smsa varge dag+natt så ja kanske klarar mig ett tag iaf ;)..

sen blev de film för min del , typ älskar å se filmer (a)

& nu ids ja inte göra denna blogg ännu längre än vad den redan är, så nu ska ja gå hare gött ;)

puss ;*

   

hanna lennerö du betyder mest för mig på denna jord ! du är mitt allt & min slyna och det är drf jag älskar dig så otroligt as mega mkt ;*  du är den jag kan vända mig till när nått är fel & du förstår altid mig, tack för att du finns och hjälper mig genom dom svåra stunderna, jag kommer alltid att finnas här för dig & kommer altid att älska dig lika mkt ;* you and me til death do us part ;*  <3

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards