Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 9 augusti 2008 17:25

hejsanopp gummisnopp :}

igår så hae jag & bääjb mkt me smådamp (h, först for vi på bröllop, de va typ sketa kul, så guligt asså ;) dom gifte sig under flaggstången typ skit fint! sen efter stack alla in åsså åt vi smörgåstårta+vanlig tårta :}

sen typ blev de fest också (y , typ alla dampa runt å allt, de va kul ehhja ;)

fast ja å bäjjb kunde inte va så länge så vi stack hem vi 12 ;/ , men då typ såg vi på film å hade en myskväll :), fast typ tina väkte mig när ja somna

vi typ 2 åsså väkte bäjjb mig å höll mig vaken tills hon somn ehja -.- , haha så vi somna vi 5 (y

åsså är hon aå seg på morronen att hon inte vakna förns 2 när alarmet väkte miig vi 11 HAHA men ja älskar henne ändå ;)<3


& så fick vi idean att fara å bada så vips så vr vid på bääjjbs bastuflotte :} hih fast de va 17 grader i vattnet så de va liiite kallt tyckte vi x)

men då starta vi bastun å allt åsså bada,sola å grilla vi (yy , de va härligt !

sen kom vi hemå typ s00la å sånt shit &så ringde mami å såsa ja att ja skulle sova igen å allt ;ppp , HAHA bäjjb ville komma till oss men allt ser typ ut som shit fatt vi håller på å flytta åde, fatt vi ska ju flytta nu i veckan så vi har lådor över allt å sånt ;ppp

åsså typ nu sitter jag här vi datan å tina städa lite, sen kasnke adam elr nåsån skulle komma hit fatt ja å bäjb inte hade skjuss till stan ;)

ehja vi är mkt smidiga bäjjbs ;)))), men iaf nu skaja å bääjjb sticka ousajjjd å typ hoppa stusmatta elr nå :)

Ring & Var Social Med Oss? - 073 0455220  ;-*


PussSseN


Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards