Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 29 augusti 2008 18:12

hejjjsanhopp

blev visst inte nån till blogg igår (a) såg på tv sen slockna jag :o

idag hade vi matte på morgonen alla var så trötta så de blev inte så många tal gjorda av mig iaf.. sen vare engelska vi gjorde inte så mkt igentligen, fick ett papper me nå mål elr shit och då skulle vi kryssa i vad vi var duktig i de tog typ halva lektionen för joanna att kolla på allas, men sen lekte vi nån seg lek >.< , vi var i grupper åsså skulle vi låta som ett djur när man kunde svaret på joannas fråga, såklaaart så vann mitt lag ;))

sen blev de spanska skulle lära oss om jävla fitt klockan ;o , fatta inte så mkt men vi fick tillåme läxa! i klockan,månaderna, åsså typ lite talesätt jooooobbbigt, fan har fått 4 läxor nu i första veckan.. hur fan ska man klara 8:an.

jaaajja sen blev de fys-h å typ alla 8:or hade tillsamands heh knske många ;), jag,hanna,linnea,nadia å sanna gick typ nästan först , gaaaaha mvg barn ;))))

sen NO fick bara jobba i boken å göra nå grejjs , åss fick vi läxa -.- , ursch fan trodde aldrig att de kunde blir värre, undra hur ,ånga läxor man komma ha tillslut :o

jaja sen tackhej å sluta fördan.. srack hem gjorde matteläxan (y) heh värsta stolt typ första ggn jag gör den (a) . sen ringa till hanna å blaaablablaaa me sötnosen :)

så vipppsss så stack jag till hanna, å nu har vi typ gjort allt möjligt skit, ska snart sticka ut till godisarenan kanske sen bara cykla runt elr nå :)

imorron blire bröllopp för min del :}, mammas kusse ska gifta sig , blir säkert kul å allt, heh föutom lite som altid blir fulla å strullar runt, gaha ganska roligt å kolla påråm närom vimsar runt ;)

jaja nu sticker vi ut

hre bäst! kiiiisses /fiffi


jag tänker inte låta alla andra förstöra våranvänskap över nån jävla lögn....



Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards