Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 28 augusti 2008 18:08

asså hud vad irriterande du är!, jag hatar dig, du stampa in i mitt liv och tror att du kan bestämma över mig men så är det inte ;o

fy fan va less jag är på dig. stick härifrån..


hejjjjjjsan har nyss fått internet men ids inte skriva en lång blogg nu ;)

de kan jag göra senare, idag var det skola.. skit kul i HK'n när läraren täjpa igen eriks mun HAHA hon ville att vi skulle vara tyst åsså börja erik prata.. hahah asså han e så smart...nat :'D ,

har typ inte gjort så mkt idag än att komma hem, varlite barnvakt sen data (h) , man blir som så fast nu när vi har fått internet igen (aaa)

snart ska man ut åxå å hitta nån att vara med, så tråkigt att vara hemma å tråka, hitta på något ?

hehe men nu ids ja fan inte skriva nå mer (a), men blir säkert en till blogg ikväll tror ja ;-ppp


pussssåkram :)



hannalennerö du betyder mer än mest !

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards