Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av felicia mcmurry - 8 augusti 2008 17:00

hejjjjjjsan

idag skulle jag ha vaknat 7:30, men ja var för trött så ja vakn 10:30 ehja (h'

sen typ var jag barnavkt å allt sånt shit, åt lite frulle och såg på 'love guru' (stavning?) , sen kom mamma hem fråga om ja skulle nånstanns, så ja rinde babe å fråga va hon gjorde så vips nu är ja hos babe (y

kom nyss hit typ men vi har hunnit ganska mkt ehe, vi har sett tv, valt kläder till bröllopet å allt sånt :}

ja just ja idag blir brölloppp för våran del (y , för katarina å braga ska gifta sig :), kul komma de bli !

men jajja nu ska jag & babe up å dampa hare göttttt


pussss!

Av felicia mcmurry - 8 augusti 2008 00:01

hejhej jag har tråkigt :)


[ ] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[x] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[ ] I din familj är ni 2 barn
[x] Du bor i villa

[/] Du bor i en tätort- typ?
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[x] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[x] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn/husbil
[x] Ingen av dina föräldrar röker
[x] Din pappa är lite lätt överviktig
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan
[x] Du har husdjur
[x] Du får månadspeng
[x] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter McDonalds
[ ] Du följer Melodifestivalen

Multiplicera dina x med 3 får du din procent!

jag är 57% svenne.

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards