Alla inlägg den 1 september 2008

(-;

Av felicia mcmurry - 1 september 2008 19:16

tjollahopp

dagen började med att vi hade eng, kmr inte ihåg någe från lektionen förutom att vi fick en kroppsdel som vi skulle skriva om, jag fick hälen x), gahaha va fan ska amn skriva om en häl ?!?!, jaja inte lika hämskt som en röv, hehe stackars elina ;(

sen vare SV eva prata bara hela lektionen, & så fick vi lunchschemat åxå, gah fatta inte ett piss av de :s

sen Idrott jobbigt !, speciellt när jag är sjuk åxå -.-

jaja lunch efter de, mumms! nat.. typ äckel gryta ;o

åsså efter de bild :D, de va kul å allt fick göra våra mappar, men ja å elina fick ingen hjälp så vi är typ bara halvvägs färdig ;s

åsså direkt när vi sluta bilden vare kemi, trååkigt, ursch hatar NO fattar inte ett skit av allt han säger :s

sen sluta vi :), åkte hem å var hemma gjorde läxor å allt, åsså ringde emma å fråga om hon&ida kunde komma:), såååklart kunde dom de! :}

så nu är jag me dom , käkar typ naachochips å tjokkar oss (-;, heh vi är tjokka typer , hahahah nejju VI ÄR SMALA SOM PINNAR :o , salta pinnar asså (-; ...

 å nu ska vi ut å röra på fläsket!, näjj mena saltet ;)


hahahah undra hur många som fattar allt de här ? x)

 puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards