Alla inlägg den 2 september 2008

Av felicia mcmurry - 2 september 2008 22:59

hejjjsan

tänk igentligen vad konstigt de är :o, typ ingen är inne på msn kl 11 på kvällen nu för tiden.

asså skolan tar ens energi ;s det är hemskt tycker jag! att man inte ska kunna sitta å chatta till sent på natten för att man måste upp kl.6 nästa morgon.

urscha urscha säger jag bara !

jaja, imorrn har jag sovmorron iaf, kanske drf jag sitter uppe å skriver nu när alla andra sover :o , hahah

borde faktist oxå sova så man kan använda någe av timman jag kan ligga kvar i sängen :}

sen imorrn har vi idrott åxå & jag har märkt att min kondis är inget vidare ;s , så jag och emma ska börja jogga lite då&då , heh mvg+ i coooopers, nat!

har fan fortafrande träningsverk i benen sen idrotten i mondags :s, herregud säger jag bara -.-

jag hatar gympa och NO, tycker de är såååå ointerresant, komma få ig i båda i promiss :} !!!!1

men fan nu ska jag åxå sova, urscha , elr nj måste vänta på att låten jag laddar ner ska blir färdig sen kan jag sova (y), heh lite irri när denär på 95.2 å vill lyssna på låtarna men är ändå sketa trött...


vet ni vad jag harmärkt :o

jag kan fan inte skriva korta bloggar :o , det är hääämskt!!!, allt blir så lååångt hela tiden, måste träna på de, nästa inlägg blir förhoppningsvis inte lika långt & onödigt som den här (-;

 pusssssssss


du är riktigt söt

<3

Av felicia mcmurry - 2 september 2008 22:51

denna blogg går ut till alla mina underbara kompisar, tack för att ni finns !

vet inte vad jag skulle göra utan er, hehe jag vet låter värsta patetiskt :o , men började tänka på vad man skulle göra om nått hände någon.

så jag vill bara säga tack för att ni finns där när dom andra går iväg! tack ni tröstar mig när något gått fel, tack för att ni lyssnar, ni betyder oerhört mkt, och de ska ni veta. inget struntprat, ily!

i love you & hoppas det förblir så forever <3

...

Av felicia mcmurry - 2 september 2008 15:17

hej

okej den här gången tänker jag skriva utan smilisar å allt sånt shit. Jag tänker dock inte skriva utan mina små slangord, gah segt de ser ut jag vet men jaja..

 dagen började med SO, vi hade hirstoria ch läste lite om medeltiden, sen precis efter det var de eng, då vi skulle skriva en historia om en kroppsdel. Jag ficj hälen... va fan kan man skriva om en häl ?!?!, jaj efter de vare sppppanska , läxförhör åxå. & med båran nya lärare måste vi gå upp och skriva glosorden om hon peka på en & jag var tvungen att skriva 2 st!

ursch fan bajs hatar läxa!, fast ja kunde den ändå. ska fan bötja plugga nu i 8an så jag kan få bra betyg.

sen på lunch rasten så stack jag,ida & jennifer till tågstation för ida skulle fylla på busskortet. vi typ sprang fram, fort gick de!

sen syslöjd där läraren snodde min & elinas penna. fan hon asså!

åsså typ klassråd efter de ... tror ja iaf, jo såvare klassråd där vi fick typ välja vad vvi ville ha i tema, men de fans ju inga bra tyckte jag, så ja å moa valde typ.. 1:hk    2:paparatzzi    3:keramik    4:textil

gahah tråkigt!, men jaja nå blire bra, åsså prata vi lite om rågraven som min klass ska fara till om några veckor.

åsså ssluta vi sen stan, var me tina,vanja,sofia å nisse, snälla typer !

 sen tog ja bussen hem å nu sitter jag vid datanå ska kanske snart till hanna å vara trevlig!

pussssssåhej


du är söt :)

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards