Alla inlägg den 7 september 2008

Av felicia mcmurry - 7 september 2008 22:10

hejjjsan

okej snabbt..

i helgen har jag vart me lollo gumman :) puss på dig söt! <3

först i fredas hem till lollo åsså åt vi å allt, packa lite saker sen stack vi till mig :), var hemma ett tag sen stack vi till ica för att köpa fruuukt! :), träffa min coooolish kompisar ;)  puss på er skitungar :)

sen så övertygade dom oss att fara till godisarenan å köpa dricka men de var typ skeeeta dyrt dära -.- , blev 2 st 33cl (a)

jaja tog oss typ en timma att köpa lite frukt å allt , vi är lyckade kan jga säga! :), när vi kom hem så typ kutta vi upp allt frukt å smälte lite choklad påre blev skit smaskigt! :D, så tjocka vi oss å såg film åde :)

nästa dag for vi till stan å såg på WALL-E sååååå söt film! ja å gömman börja fan nästran lipa ! :o

jaja sen for vi hem till lollo och dampa runt lite, fick lite pengar så vi köpte en melon, mummmmms ! älskar melon , sen på kvällen så kom emma & ida hem til llollllo åsså grilla vi korv ute på grillplatsen, riktigt mysigt !  det måste göras om :}

sen på morronen så tog jag å lollo ut täcke + kuddar å gick ut å sola på deras brygga , häääärligt ! men lite segt för att vi gick ut i pyamas .. men skit sköjj iaf! ;)

sen så stack jag hem åsså kommer jag inte ihåg någe mer (a)


pussssshej :)

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards