Alla inlägg den 9 september 2008

Av felicia mcmurry - 9 september 2008 20:45

hej

dagen började med att jag trodde det var sovmorron så jag vakna kl.7 över att mamma ba : vaaaakna du missar ju bussen om du inte går upp .. heh hade fan bara en timma på mig att fix aallt ;o, men imorrn har ja iaf sleeeeep på morronen så ska försöka sova lite mer nu ikväll :)

jaja sen kom man till skolan blev man dissad av några i klassen, heh.. åsså fick man höra lite saker som var sagda som inte var sanna ;o

aja men vet att jag åxå sa saker som inte var sanna, men var då inte den ända ! ;p

ajja, fick en kram av hjärtat känns som om we're back on track :) elr det mesta iaf, så glad över att det värsta är över mellan oss! jag älskar dig mega mkt <3

åsså hade vi spanska åxå, har fått en ny lärare... igen.. tyckte inte hon var så bra :\ , haha jag hanna & linnea dampa lös lite åxå (a) , så sjukt kul vi har på spanskan :) puss på er alla ! <3

jaja sen till stan när vi sluta tog bussen med hanna,emma,ida,nadja,sanna och emma :) puss på er sötnosar!

åsså vääärsta hetingen på bussen asså :o , typ alla ba : snygg (a)

jaja sen hem typ gjorde inte ett piss ? ;), sen tv, mat, msn, läxa :o, sms å allt shit , åsså nu daaataaa:)

imorrn blire väll en anan tråigt skoldag ...


pussshej


du är sjukt söt, men jag vet inte vad mina känslor är för dig än..

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards