Alla inlägg den 14 september 2008

Av felicia mcmurry - 14 september 2008 16:38

hej

orkar inte skriv om va som hände igår, får bli en längre blogg senare ist ! :), nu sitter jag här aiaf å snackar me hanna som har komit hem:}, hon har vart & campat! ,  måste vara me dig nån dag! <3

fast inte nu för nu är jag sjuk -.- I HÖVVE ^^

njä men har typ feber å allt :s, blir nog ingen skola imorrn, hoppas iaf att de blir rågraven ! :)

jaja nu ska jag gå upp & äta lite frukt & hoppas på att bli lite friskare!

pusssshej


går det äns att vara så snygg ? (a)

Av felicia mcmurry - 14 september 2008 00:31

okej nu blire en snabb blogg om helgen :)

i fredags så hände inte då mkt på skolan , tråkigt som vanligt ;)

jaja efter skolan så stack jag till stan och var me lollo & ida ett tag, tog bussen till mig, var hos mig ett tag sen stack vi till ida, skulle ta bussen men vi gick ist hurtigt! , sen när vi äntligen kom fram så gjorde vi typ inget x)

men ida hade iaf match så jag och lollo for hem , först till stan sen hem :)

var hemma ett tag , åt å allt, sen kom vera & lollo och hämta mig :), åsså hämta dom upp ida & emma åxå , sen skjussa hon oss till kp åsså hyrde vi en film, åsså gick vi til ica och köpa godis + melon :}

åsså gick jag lollo,emma & ida till veras lägenhet och typ träffa värsta sega läskiga tanten som ville att vi skulle hålla upp lägenhets dörren åt hon :o , fast tydligen så bodde hon dära, men var fortfarande sketa läskig ! :o

jaja stack upp packa upp alt frukt och godis, bål å allt, foxa till och såg på film :), haha fast vi var typ rädda hela kvällen att den dära tanten skulle komma bara fatt vi sov ensamm dära ;-pp

jaja sen vakna typ vid 10 fatt lollo väkte mig, åsså åt alla frukost.....

HAHAHHA riktigt nyggigt åxå! :o , vi åt fan popcorn, bullar & te :o

haha tjockt! jaajaa sen stack jag emma och ida till emma och ida, åt lite sen stack jag hem :)

åsså för ett tag sen så kom tina , emma & ida hit vi åt & de, sen stack vi till coop för att köpa en melon, men såklart så var det ju slut ;o , så då for vi till iiiiica å köpe melon å passionsfrukt göttt! sen så cyklade vi hemmåt, åsså sa tina att enkan, emil och nån annan ville vara me oss å tina å emma ba : jaaaa de kan va ! :) , men inte jag å ida hahhaa så ida tog tinas mobil å ba : hej & hejdå sen la hon på x) , så vi bestämde oss att vi kunde vara me dom nästa dag ist :) så då åkte vi hem till mig igen sen såg lite film åså , åsså stack ida och emma hem så nu ör det bara jag och tina kvar :)

ska kanske se en film elr nå :)

hahahha ja juuuust ja :)... bara så alla vet så älskar jag adam lindgren ;)

NAT ! :) ,hahahhah nööööjd nu adam ? ;)


pusshej!


Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards