Alla inlägg den 6 september 2008

Av felicia mcmurry - 6 september 2008 00:50

hejjsan

asså idag var jävligt jobbigt ;o , skulle gå den dära 'hela boden i rörelse' & då skulle vi gå 1 mil.. fy fan va jobbigt , haha åsså gick jag me ida som typ sprang fram så de gick ganska snabbt kan jag säga! :}

sen så gick ida till rs å jag till lollo,frida å fia, köpte en cola på hemköp å tog me den till matsalen tjockt!!

jaja sen stack vi till smörblomman typ lekte? dära ;pp , sen till ishallen å kolla på hockeypucken norrbotten mot västerbotten vi vann ju såååklart!, häjja oss :D , åsså fick ja höra lite saker som jag blev lite besviken över att du skulle säga om oss ;s

åsså diss,diss hela dan, så stack jag å lollo till hennes mami :) åt å sånt dära, sen stack vi till mig, åkte till ica å köpte lite frukt, nyttiga! , sen till godisarenan och shell, hha sen hem typ käka fruksallad och smällt choklad på de (y), gott som fan :}

sen typ sett massa filmer å daaaampa runt XD hela kvällen lång..

 åsså nu typ ska vi sova elr se på nån film :=)

 pussenpådig


louislarsson du är underbar <3

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards