Alla inlägg den 4 september 2008

Av felicia mcmurry - 4 september 2008 18:14

hejjjsan

asså gah vissa personer blir jag less på nu..

urscha asså sluta ljuga -.- , ofta jag inte fattar säg bara som det är, urscha urschaaaa åt löngnare, fan asså tänk att vi var vänner i börjar så kom den dära personen å förstörde allt, ursch bajs på dig! , du förstörde allt de braiga ..


idag så hade vi no på morgonen, asså gaha jag haatar no, det ör fan de värsta ämnet i skolan -.- , vi gjorde den dära skumkorv grejjen som vi fick se i 7:an fast nu skulle vi typ veta värsta mkt fakta om den ;o ,

jaja sen so, vi jobba me de dära riddar grejset, jag jobbar me elina det går faktist skit bra för mig nr jag jobbar me henne :)

åsså hhhhhk! :D, vi fick göra fruktsallad å min,vikkan & moas blev SNYGGAST, fast erik den böögen härma oss me allt -.-

urscha på han :)

sen öhm, fyshäälsa runt avan, vi gick typ snabbt å kom nästan försent :o , haha lyckade ;) sen matttte , fick tillbaka diagnosen som vi gjorde igår, heh fick 19 av 42 (a), förstår fan inget i matte -.-

åsså sveenska efter de, vi fick göra de dära me att man ska lyssna på en låt och skriva vad man tänker å känner när man hör den ?

heh åsså sluutavi , gick till stan så missa jag å emma bussen å gick me hanna för hon skulle köppa ett nytt peircing smycke fatt hon tappa sitt i morse å de andra på skolan, asså du är ju bäst hjärtat! :}

sen så stog vi utanför den dära affären som tydligen öppnade vi 16:00 men ingen var dära så då ringde ja de dära nummret å då sa dom att dom inte var öppna idag å glömde ta bort nån lapp-.-

heh åsså gick vi runt lite å kolla efter smycken men hitta inga, så hanna å hennes mamma for till luleå å jag å emma for shem :)

sen när ja kom hem har jag sett lite på tv, sen data å sånt :)


pusss

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards