Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

haha , nä men ja skojja, ja vet inte :)

Av felicia mcmurry - 19 augusti 2008 01:50

Vilken hårfärg är du menad att ha?

Du cyklar till skolan, du ramlar och känner en smärta i benet, det blöder fan förfullt, vad gör du?

a) Äsch, skit i det. Vill inte komma försent till skolan. Det kan bli värre än såhär.
b) Sitter och tittar på såret en stund och kommer på hur fin färgen röd egentligen är
c) Usch, cyklar till skolan i fullfart för att få ett plåster.
d) Åh neej, gråter som en hungrig bebis för att du fick en stor blodfläck på dina favvo jeans.


Du sitter i korridoren i skolan och lyssnar på din mp3, plötsligt kommer en stöddig kille fram och säger: va äre för skitmusik du lyssnar på?" du säger?

a) En orkester som spelar Metallica låtar på kontrabas din jävel.
b) Om du tycker att det är skitmusik, varför slösar du din tid att lyssna?
c) Red stars med the birthday massacre *BlinkBlink*
d) Har du aldrig hört talas om Rihanna eller vad?


Du är 10 minuter försenad till en lektion, Du kommer in i klassrummet och du gör vadå?

a) Du mumlar 'förlåt för att jag är sen' och sätter dig tyst och börjar lyssna.
b) Du går fram till läraren och säger till henne att du var tvungen att fixa till håret lite innan lektionen.
c) Hittar på nån historia som då syftade på att några höll för dörren till korridoren, fast det var ju inte riktigt sanningen..
d) Går in säger 'förlåt för förseningen' och sätter dig sen och pratar med dina kompisar.


Alla dina kompisar är typ jätte avundsjuka på din tröja, hur ser den ut?

a) Den är kortärmad, vit med en stor Iron maiden logo.
b) Det är en kortärmad skjorta med en röd ros över bröstet.
c) Den är rosa med svarta hjärtan på.
d) den är urringad, och marinblå.



Vilken hårfärg har du just nu?

a) mörkbrun/svart
b) Röd/rödblond
c) brun/ljusbrun
d) blond


Flest a = Du är menad att ha svart hår
Flest b = Du är menad att ha rött hår
Flest c = Du är menad att ha blont hår
Flest d = Du är menad att ha brunt hår

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..   så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istäl...

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards