Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

hyperkväll

Av felicia mcmurry - 30 augusti 2008 01:11

tjollahoppsansa

heh okej nu blire lång blogg tro ja ? inte så duktig på att skriva korta blogar har ja märkt, ids fan inte åsså måste man nämna alla detaljer åxå :o

fattar inte hur folk klarar de ;)


okej efter att jag å hanna gick ut så stack vi till emma å var me hon & rasmus ett tag, hade typ äppelkrig å kasta ääpplen överallt :} , så stack vi till godisarenan för att jag ville ha lite godis men blev bara en COLA tillslut, haha så gick vi ut å satte oss på den dära vafan hetere trägrejjsen som man kan sitta på.. fattar fan inte hur folk kommer upp dära -.-

jaaajaaa så satt vi dära å tråka tillslut, jag drack lite cola å typ dampa runt (a), så börja vi ringa folk men ingen svara typ :o , schyssta ni är folket -.-

men richard svara! woho han sociala me mig ett tag :) sen så tillslut så fick han mig och hanna att vänta dör för tydligen skulle han och sina kompisar komma dit, men såklart orka vi inte sitta still så länge så vi börja cykla iväg (a) , men mötte dom på vägen iaf så ville dom fara till godisarenan igen... så vi cykla dit å tjollahopp så köpte dom lite tjokkkasaker :), heh inte fatt ja smaka nå........ (a)

gah seg ja är i knoff ;)

men iaf sen så stack vi till.. eh vars fan vare ? :o, till korpen ja just ja såvare! vi stack till korpen till rampen & jag är sååå stolt över att jag kom upp :D, haha gick inte nå bra å skylla på småpojkarna att dom kom upp för dom hade bättre skor. för dom tog mia å kom upp snabbare :o ,elakt värre :}, men jaja kom ju upp iaf, som inte hanna gjorde (666) fast hon prata i tele den mästa tiden ;)

så kom de nårastycken dit å spela basket tro ja de var ;-ppp , så vi stack typ då efter ett tag. åsså ides inte jag & hanna vara me dom nåmer för vi vart så jävulst trötta på att cykla så vi försökte finta bort dom i svängarna å typ fast de gick inte så bra... dom var lite snabbare än oss -.- , så ringde vi emma å fråga om vi kunde krasha in på hennes gård å sååklart så kunde vi de (66), å dom följde efter, skitungar asså :} , heh så blev de typ kriiiiig me äpplen, vi vann ju såklart men mina små kompisar fajta tillbaka :), fast dom åt dom mästa äpplerna ?

haha sega småpojkar ;) men tillslut så stack dom å jag,hanna & emmabl stack till hanna, å så prata vi lite å sånt dära sen så stack jag och emma hem fast de va så mörkt ute så ja tvinga me henne en bit till (a) sen så ringde vi varran å cykla hem :), inte lika creepy då , tack sötnos älskar dig!

så kom jag hem... å gjorde ? nothing :o, elr njä satte mig vid datan ^^ . nööööööörd ja vet, men har inte haft internet på så länge så de blir ganska mkt av de nu ;-p

å imorrn blire bröllopp för min del :), min mamas kusse ska gifta sig , så blir borta ett tag sen så ska jag till emma elr hanan, haha kommer inte ihåg men vi ska sova hos emma iaf de vet ja då ! (y), gaaahaa åsså nyttiga som vi är så ska vi göra fruktsallad :}

haha interesant ja vet (a) men jaja nu ska jag inte hålla er vakna nå mera !


pusspåmun 


hur är det me oss igentligen?, våran vänskap har förändrats så otroligt mkt, vi som glider sakta isär mer&mer :\. men vad som än händer hoppas jag att du vet att jag fortfarande älskar dig lika mkt som jag har gjort sen 6års, du är som en syster till mig & jag hoppas jag aldrig förlorar dig!

 
 
Ingen bild

vikkkkan

30 augusti 2008 10:23

saknar dig så grymt mycket ska du veta. eller jag saknar hur det var mellan oss för , fan det finns ingen som förstog mig bättre än du :) haha bara en blick så fattade vi vad vi menade utan att säga ett ord! jag lovar att stå vid din sida vad som än händer! för 8 års vänskap går inte att kasta bort bara sådär. i miss you

 
hhhanna :)

hhhanna :)

30 augusti 2008 17:32

snygg tröja du har på dig (-;

http://hannalennerrro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..   så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istäl...

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards