Direktlänk till inlägg 15 september 2008

du är swt boy

Av felicia mcmurry - 15 september 2008 12:35

halelålia

vaknade vid kl.6 & bestämde mig att jag inte skulle gå till skolan! :) så väkte mamma mig å undra vars ja hade mitt puder , åsså hitta hon de inte så jag somna om igen.. åsså väckte hon mig igen å sa att hon skulle sticka, men had einte ringt skolan elr nå åsnt ... hehe hörde inte så mkt eftersom att jag somna om igen (a)

haha har märkt att jag blir ganska så trött när jag e sjuk :}, sen typ nångång vid 12 så gick jag upp, tog en macka och lite vatten till frulle sen satte jag mig framför tv å såg på rachel ray :) , sen så gick jag ut å märkteatt det typ är varmt ute !?!?! när jag e sjuk såklart -.- , öhm... sen så gjorde jag typ inget ? , aja smsa lite åså, & nu gick jag nyss ner och tog datan rån mitt rum , haha datanöörd :} !!!1

jaja nu ska jag äta lite fruuuukt åså , sen har jag ingen aning , finns så lite att gör när man e sjuk -.-  , hoppas bara att jag kan åka till rågraven på torsdag :)


* När du försöker vara sexig säger du:
haha men sötis! måste vara me dig nån dag (:

* Innan du håller tal för klassen vill du bara säga:
lyllo den kan jag få! (a)<3
* När du inte får gå på festen på fredag skriker du:
höhö men jag slipper skolan iaf (;
* En bra förklaring till att inte göra matteläxan är:
jag vet inte fårse hur sjuk jag är :p

* En ännu bättre förklaring till varför du stinker rök är:
men jag ska duscha nu, jag ringer sen :)<3

* Om någon muckar gräl säger du:
okej, vars är du ? :)

* När din 3- åriga lillebror ska på barnkalas säger du:
haha men äru dum elr ? ;o

* Om din pappa frågar om du är full svarar du:
aarå de kan jag, men ring sen :)

*När din bästa vän frågar om det är sant att du haft sex med hennes kille säger du allvarligt:
haha man han är ju seg!

* När mormor vill att du ska berätta hur det går i skolan säger du:
 typ inget duuurå ? :) <333
* Slutligen, när den hetaste killen på jorden undrar om du vill komma hem till honnom på en sängfösare, är det bästa du kommer på att svara:
okej (; , nä typ inget (:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia mcmurry - 2 januari 2009 00:12

okej  nu komemr jag att ta bort den här bloggen, för jag skrive rju ändå inget på den ? då blir det ju gasnka så värdelöst att bara ha den här..   så ja ni som fortfarande kommer till bloggagratis för att läsa min blogg borde nog läsa min andra istäl...

Av felicia mcmurry - 23 december 2008 15:22

LÄS MIN NYS BLOGG ISTÄLLET FÖR ATT KOLLA PÅ DEN HÄRA TRÅKIGA SAKEN !   http://feliciamcmurry.blogg.se/    & om du bestämmer dig för att inte läsa den så får du inga julklappar ! :D   ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 19:01

okej nu har jag bestämmt mig att jag inte ska fortsätta skriva på den hära bloggen , den är för tråkig !   nu heter min nya blogg www.feliciamcmurry.blogg.se LÄS ? ;)  ...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 16:33

hade tängt mig att jag skulle åka till elina på morgonen , men jag sitter ofrtfarande här hemma ! först kom vikkan & då var vi barnvakt till tindra (lillasyrran) sen kom mamma hem igen , men då var vikkan åxå tvungen att åka hem :/ , så då började ja...

Av felicia mcmurry - 22 december 2008 13:14

nu ska jag göra som vikkan sa, byta till en lugnare bakrund så bilder blir finare ! för jag är ganska så less på hur min blogg ser ut just nu .    jag vaknade just för någon minute sedan & då ringde jag elina för att hon hade ringt mig när jag sov , ...

Presentation

Omröstning

känner du mig ?
 ja
 nej
 såklart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards